Tunnen itseni pahaksi ihmiseksi, olen ehkä osaltani aiheuttanut erään pitkäaikaisen avioparin eron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaileva

Vieras
Tapasin sen miehen eräällä kurssilla. Mies oli tosi kiva ja tottakai itsekin olin kiva hänelle. Yhtäkkiä huomasin, että mies on hieman ihastunut minuun. Kohta alkoi tulla tekstiviestejä ja sitten hän halusi tavatakin.
En estellyt, mutta huomautin useaan otteeseen, että haluan olla vain kaveri, koska oikeasti pidän tästä miehestä ihan kaveripohjalla. Näköjään ei onnistu miehen ja naisen ystävyys.
Minulla ei ole mitään muita aikeita ollut ikinä tämän miehen osalta.

Se tässä on ollut kaikista korneinta, että kun ensi kerran tavattiin, olin pitkällä raskaana ja oma parisuhteeni kukoistaa yhä edelleen. :O :snotty:

No, joka tapauksessa tämä mies ilmoitti, että he eroavat ja että hän on nyt vapaana ja ehdotti kaikenlaista minulle. :(

Todisteena mulla siitä erojutusta on se, että heidän uusi talokin on laitettu myyntiin. Voihan olla, että mies vain juksaa silti, mutta silti...
Tunnen olevani vähintään hiukan syyllinen heidän eroonsa. :ashamed:

miksi vastasit jos olet suhteessa? ihme hölmöilyä. ei mies ja nainen voi olla kavereita

Vastasin alkuun, koska luulin miehen olevan pelkällä kaveripohjalla. Olisi pitänyt jättää sikseen kun huomasin ihastusta ilmapiirissä, mutta kai olin itse jotenkin niin otettu jonkun toisen miehen huomiosta tjt.
Omalle miehelle olen ollut koko ajan avoin ja olen kertonut heti ensi kerrasta lähtien tästä miehestä.

Eiköhän se äijä ole se, joka ne avioliittovalat on vaimolleen vannonut, et sinä. Miten kummassa se on sun syy, jos joku lähes tuntematon ihminen päättää laittaa elämänsä säpäleiks?

kyllä mies ja nainen voi olla ystäviä! itsellä muutama miespuolinen ystävä ja ystävyyssuhde kestänyt jo yli 10v.eikä koskaan ole ollut välillämme mitään seksuaalista.ap, et aiheuttanut eroa!!

Vastasin alkuun, koska luulin miehen olevan pelkällä kaveripohjalla. Olisi pitänyt jättää sikseen kun huomasin ihastusta ilmapiirissä, mutta kai olin itse jotenkin niin otettu jonkun toisen miehen huomiosta tjt.
Omalle miehelle olen ollut koko ajan avoin ja olen kertonut heti ensi kerrasta lähtien tästä miehestä.

ihan oikein sulle että tunnet itsesi pahaksi ihmiseksi.toivottavasti sulle käy samoin joskus niin tiedät miltä se sitten tuntuu.eletään niin,ettei tarvitse vanhainkodissa valehdella.

[QUOTE="höh";22385776]on tuossa sinunkin syytä. Miksi vastasit tekstiviesteihin. Olisit vaan antanut olla :([/QUOTE]

näin justiin. varattujen ei pidä lähteä minkäälaiseen leikkiin muiden kanssa. vaan kaverina selitys on aika kulunu. aina ainaki toisella on muutaki mielessä. en mä ainakaa tykkäin jos miehelle yhtäkkiä ilmestys joku naispuolinen "kaveri"

On kyllä miehen omaa tyhmyyttä ja omalla vastuulla jos kuvittelee teistä jotain ja siksi eroavat.
Teit alusta asti selväksi että haluat olla vain kaveri.
Et ole tehnyt mitään väärin. Mullakin on miespuolisia hyviä ystäviä jotka ovat naimisissa ja silti voidaan olla ystäviä vaikka itse olen sinkku.

No eihän tuo ero sinun syysi ole. Ihan oikeasti. Mies on tehnyt omat ratkaisunsa, etkä sinä ole mielestäni mitenkään rohkaissut häntä tiettyyn suuntaan.
Ja juu, mullakin on miespuolisia ystäviä. Parhaimman ystäväni kanssa päädyin kyllä parisuhteeseen jo reilut 13 vuotta sitten :D, mutta on mulla sellaisiakin miespuolisia ystäviä, joiden kanssa ei koskaan ole ollut mitään. Yksi esimerkki siitä on kaverini, jonka olen tuntenut jo yli 25 vuotta. Edelleenkin kuulumme toistemme elämään (hän on myös yhden lapsemme kummi). Kyseinen mies meni juuri viime kesänä naimisiin ja minä tosiaan olen elellyt parisuhteessa jo reilut 13 vuotta.

[QUOTE="vieras";22385774]Tuskin olet eroa aiheuttanut, vaan tuo liitto on mennyt jo heikommin ja siksi mieskin katsonut muiden perään.[/QUOTE]

Kyllä miehet voi katsella muiden perään vaikka ois millanen liitto.
Onpa täällä naivia porukkaa.

Yhteistyössä