Tunnesoppanen -apui!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaiPuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaiPuu

Vieras
voihan himputti... Mitä kokeneempina/viisaampina neuvoisitte?

yks miekkonen rohkeni pikkumaistis pyytää mult helatorstaina numban netis soittaakseen jokupäivä selvänä, vaik tietää et oon varattu (toistaseks ainaki)
no kumminki hän soitti jo saman iltan pikaseen ja sovittii et jutellaa myöhemmin lisää.
no eilen tää samainen oli käyny huumorilla kommentoi yhtä mun twitter-juttuu.
sit viimeyönä olin kuulevinani uneen et aivan kuin olis känny pärähtäny.
no aamulla sit hokasin et se numba oli just tän miekkosen!

joo, eikai täs muuten ois mitää probleemaa, mut ku mul on tunteet lämmenny tätä miekkosta kohtaan joka oli mun...nuoruuden rakkaus! ja joka otti muhun vimppa jouluna yhteyt netis näiden vuosien jälkeen (jonka jälkeen täs kevääl oli taas hiljaiseloo joku kuukaus)

ajatukset vähän sekas, toisaalt niin onnellinen fiilis josta vois nauttiiet jaksaa ttä arjen pyöritystä, mut toisaalta pelottaa, ku en haluu et meil menis taas välit (enkä haluu et hän löytää ketään muutakaan jos mut haluu) ja toisaalta tuntuu et mitä hän meinaa...ja etenkin se viimeöinen kännyn pärähdys mietityttäny (et mitä mun nyt pitäs tajuta) nyt niin ettei mul oo lauantaisiivoilustakaan tullu oikein mitään.

joten hyvät te täällä, mitä te neuvoisitte? odotanko vain sinnikkäästi et hän soittaa selvänä? ku en tietenkään voi mennä tunteitakaan nyt viskeleen hälle ku en ota hänest selvää ja viel just tää ku oon viel varattu.

(pliis ja älkää kukaan ainakaan paasatko et oon tyhmä tai mitää ku varattuna ollu kaverillisesti vain yhteyttä tohon miekkoseen)

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No mä lähtisin siitä, että haluanko jatkaa nykyistä suhdetta.

Ellen, niin sit olisin vapaa pohtimaan noita mitä nyt mietit. En ennen.

Tota menoa sulla on kahden miehen soppa.

Eihän ap just mitään soppakeittoo haluu vaan ilmeisesti kaipaa sitä elämänsä oikeaa miestä :x

Yhteistyössä