tunnetko jonkun joka valinnut kotitalouskoneen puolisoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Aiemman kysymyksen (rikkaan kumppanin ottamisesta) kysyn nyt, tunnetko ketään ihmistä joka valinnut kumppanin sillä perusteella, että hän hoitaa kodin ja lapset (jos on), niin saa itse keskittyä vaikka työntekoon ja omiin menoihin.

Epäilemättä mun avokkini...tosin en kyllä muista moiseen järjestelmään sitoutuneeni... Siis hoidan ukon lapset (omia ei oo), huushollin sisältä kaikkine puuhineen ja ukon firman hommia ja käyn palkkatöissä. Ja joo...olen löperö. Kun jämäkkyyttä jaettiin olin leikkimässä teddykarhujen kanssa.

Yks mies kai valinnut vaimonsa tällä perusteella, ainakin hänen juttunsa ja tekonsa ovat sitä luokkaa, että sääliksi käy hänen vaimoaan. Mies ei suoraan hauku vaimoaan, mutta puheesta paistaa välinpitämättömyys ja teotkin välillä kertovat siitä (itsekkäästi tekee mitä tykkää eikä juuri välitä miltä vaimosta tuntuu). Vaimo kotona tekee kaiken, hoitaa kodin ja lapset. Tai ei ne naimisissakaan ole, kun ei se mies ole suostunut menemään naimisiin. Mies sentään elättää perheen työnteollaan. Ja kai se lasten kanssa välillä on ja leikkii.

Yhteistyössä