Tunnetko ketään oikeasti rikasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naapurin mies näykyi olevan tämän kunnan listalla ykkönen, en oo ees aatellu asiaa, mut en ne sitä mainostakkaan.
Toki kun tarkkaan katsoo niin jostain sen näkee, muksut kulkee kyllä ihan samanlaisissa H&M jne vetimissä kuin meijänkin.

Naapurin jannulla (n.25v) tulot himpun alle 500 000e/v. Kannatti laittaa kaverin kanssa firma pystyyn. :D Hassua. Alaikäisenä se oksenti kännissä mun ikkunasta ja nyt on vähän toisenlainen elämä. :D

Mutta eipä mua käy kateeksi tuollaiset rikkaat, jotka itse on sen rahansa ansainneet. Sellaiset vähän pistää vihertämään, jotka on syntyneet kultalusikka suussa... :$

Tunnen oman isän ja sitä kautta myös itse ihan kivasti tienaan. Ihan tavallisia ihmisiä me ollaan ostelen vaatteet lapselle h&m yms. liikkeistä. Työllä isä on ne rahat tehnyt.

En mä oo ees kattonut koko listaa, ei silleen juurikaan kiinnosta mitä muut ihmiset tienaa.

Mut sitä mä en tajua että kuka pystyy olemaan kateellinen toiselle, paremmin ansaitsevalle? Kun olishan sit itsekin voinut kouluttautua ja hakeutua uraputkeen..Jossain uutisissa vaan oli kiukkuisia haastatteluja annettu tästä aiheesta ;)

tädin mies tienasi jossainvaiheessa vanhan miljoonan vuodessa.
nyt en tiiä mitä tienaa,mutta työt ei oo muuttunu mihinkään,parivuotta ne oli amerikassakin työnvuoksi.
ovat uskovaisia ja varmasti lahjottavat osan rahoista sitä tarvitseville. uskoisin ainakin..

Kyllä,oma äitini =)
tulot n.1,6milj....ei kyllä rahoillaan leveile ja auttaa meitä jo pyydetään.
Ei vaan anna oma luonto periks pyytää rahaa vaikka kyllä antais.
Lapsille mummu ostaa vaatteita ja urheiluvälineitä ja muuta tarpeellista.Itse elämme mieheni kanssa omaa elämäämme ja hoidamme omat raha asiamme itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
En mä oo ees kattonut koko listaa, ei silleen juurikaan kiinnosta mitä muut ihmiset tienaa.

Mut sitä mä en tajua että kuka pystyy olemaan kateellinen toiselle, paremmin ansaitsevalle? Kun olishan sit itsekin voinut kouluttautua ja hakeutua uraputkeen..Jossain uutisissa vaan oli kiukkuisia haastatteluja annettu tästä aiheesta ;)

Ainahan poliisit ovat kiinnostuneita toisten tuloista.

Alkuperäinen kirjoittaja eikös vain:
Ainahan poliisit ovat kiinnostuneita toisten tuloista.

Voisiksää vaikka keksiä ittelles nikin ja laittaa yv:nä mikä sun ongelma on? Kun mua alkaa ihan tympiin nää sun hölmöt kommentit :attn:

Tai sit voisit keksiä vähän laadukkaampia juttuja, ihan miten vaan..

Yhteistyössä