H "heh" Vieras 01.07.2011 #1 toivottavasti ihkaoikean Nico Petterin äiti ei ole kukaan palstamamma...
Mummeliisa Tunnettu jäsen 28.08.2010 34 446 106 63 60 Oulu www.viipaleita.net 01.07.2011 #5 Tunnen yhden Niko Tommy Hermannin.
P "Pusse" Vieras 01.07.2011 #6 Itseasiassa en tunne, mutta tiedän yhden parikymppisen ihka aidon Nico-Petterin. En ollut uskoa silmiäni, kun tuon nimen näin Ja mitä hänen käytöksestään olen kuullut, niin ei ole ainakaan mikään esimerkillinen äidin pikku Nico-Petteri...
Itseasiassa en tunne, mutta tiedän yhden parikymppisen ihka aidon Nico-Petterin. En ollut uskoa silmiäni, kun tuon nimen näin Ja mitä hänen käytöksestään olen kuullut, niin ei ole ainakaan mikään esimerkillinen äidin pikku Nico-Petteri...
K Kurjenkello harmaana Vieras 01.07.2011 #7 En, mutta yhden Niko-Petterin kyllä, serkrkupoikani. Yhden Nicon juu...
V "vieras" Vieras 01.07.2011 #8 En ja siksi käytänkin tuota "yleisnimenä". En mä viitti kenenkään semmosen nimeä käyttää negatiivisessa mielessä,kenet tunnen oikeasti.
En ja siksi käytänkin tuota "yleisnimenä". En mä viitti kenenkään semmosen nimeä käyttää negatiivisessa mielessä,kenet tunnen oikeasti.