Tunnistaako joku oireet? Voiko olla mahatautia tai anemiaa yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Altis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Altis

Vieras
Hei! Olen nuori nainen jostain tuolta korvesta ja minulla on tässä parin päivän sisällä ollut hieman väsymystä, maha on ollut tosi sekaisin (Ei Precosakaan auta kunnolla), hieman pahaa oloa/ihan kuin olis palakurkussa (Ei okseta kuitenkaan), sydän tykyttää kovemmin, ruoka ei maistu kunnolla Ja heikko olo muutenkin :/ Veikkaisin ehkä mahatautia tai jotain.
Mielessä kävi kuitenkin että voiko olla anemiaa, koska olen parin viime kuukauden sisällä sairastanut monta eri tulehdusta ja saanut antibiootti kuureja (olen kuullut tulehdusten altistavan anemialle) ja lisäksi viikon alussa minulle ilmestyi itsestään mustelma ja muutenkin pari mustelmaa on tullut tosi herkästä vaikka ei normaalisti tule :/ Vai voiko olla että noi mustelmat oli vaan sattumaa?
Ajattelin maanantaina käydä terkkarilla (olen siis ammattikoulussa) jos ei oo olo helpottunut.
Oisko kellää sanoo mitään suuntaa antavaa mikä vois olla?

Ettei olisi antibiooteista mennyt maha sekaisin? Kuurin jälkeen voi myös elimistö mennä sekaisin eikä oikein ruokakaan maistu vähään aikaan. Nyt maitohappobakteereja isolla annoksella nassuun :)

Yhteistyössä