Tunnustan, minä se olin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Nimittäin se jonka lapsi huusi tänään naama punaisena vähän väliä Stockalla. Ei tainnut oikein shoppailu iskeä. Pojalla on uhma päällänsä, ja häntä ei iske yhtään mikään. Ei pukeminen, rattaissa tai autossa istuminen, syöminen, nukkumaankäyminen tai mikään, kaikkea vastustetaan, ja kovan huudon kanssa tietty.

Kävi melkein kateeksi ne joiden taaperot istui rauhallisina rattaissa kaupungilla. Huoh. No en valita, säästyypähän rahat, ellen joku päivä ljätä lasta isänsä kanssa kotiin, ja lähde yksin. =)

No kaipa tämä uhmaikä menee ohi, ja onhan se hyvä jos on oma tahto...ja omat hermotkin karaistuu. (siis jos yrittää yltiöpositiivisesti ajatella.) :D

Kyllä se siitä... Muutaman vuoden päästä olet unohtanut nuo kaikki ja tunnet suurta ylemmyyttä toisten mukuloiden kiljuessa kaupoissa "ei meidän pertti-kerttuli vaan koskaan!" ;)

Tuttu juttu :D
Mä jätin tänään 1v4kk ikäisen isän kanssa kotiin kun halusin rauhassa kierrellä ja saada jopa ostettuakin jotakin. Ei ole äitiinsä tullut jotta shoppailla jaksais.

Minusta joskus tuntuu että meidän lapsi on ainoa joka kaupoissa tms. kiukuttelee, mutta olen nykyään huomannut että niin tekee muidenkin lapset, siihen ei vaan niin kiinnitä huomiota kuin silloin jos kyseessä on oma lapsi joka huutaa.

Alkuperäinen kirjoittaja myötätuntoa;22756102:
Minusta joskus tuntuu että meidän lapsi on ainoa joka kaupoissa tms. kiukuttelee, mutta olen nykyään huomannut että niin tekee muidenkin lapset, siihen ei vaan niin kiinnitä huomiota kuin silloin jos kyseessä on oma lapsi joka huutaa.

No näinpä, minä en nähnyt tänään yhtään toista joka olisi kiukunnut. Mutta tiedän että on niitä muitakin. =)

Yhteistyössä