Tunnustuksia ; ((

wilhelmiina<3

Uusi jäsen
27.08.2010
10
0
1
moi kaikille

oon oikeesti koht 16v tyttö loimaalt, enkä mikään aikuinen jota olen vaittänyt olevani. mul ei oo lapsia tai omaa perhettä. asun ihan normaalis perheessä, mul on äiti ja kolme pikuveljeä. en ole mamu tai mikään muu omituinen..

mut anteeks kaikil (modeil) et oon keksiny jtn ihme juttui ja tehny aina vaa uusia käyttäjätunnuksia. mun keksimiä tunnuksia on tää wilhelmiina<3, Limetti80 ja VanillaTwilight.. :ashamed:

mut oikeesti täytin viime kuussa 16 ja oon toisel kuul raskaana. rv 7+2 tai 3.. Olin poikaystäväni luona yötä ja joimme VÄHÄN oikeesti vähän ja menimme illalla nukkumaan samaan sänkyyn. Poikaystävä 18v ja joi enemmän kuin minä. Kännipäissään poikaystävä "raiskas":'(:'( mut.. En halunnu seksiä, ja tein sen selväks jo ennen ku aloimme juomaa.. Eli olin ite nii kännis etten muista, ja poikaystäväkää ei muista.

Ja tein kuukaus sit ClearBlue testin ja näytti positiivista..:| olin niiiin järkyttyny. Olemme olleet poikaystävän kaa koht vuoden yhdessä, mutta emme nyt viel ajatelleet perustaa perhettä... Mut en haluais tappaa viatonta lasta. Isäni kuoli kun olin 11 mut äitini tietää kaiken. Sanos et vittu sä teet abortin! en halua.! voiko vanhemmat päättää ala-ikäisen "puolesta" ??

kiitza wilma

Hei Wilhelmiina,

kiitos viestistäsi. En ole säännöllinen palstalainen ja käyn aika harvoin näillä sivuilla, joten en tunne muutenkaan kenenkään nimimerkkejä. Viestisi herätti minussa kuitenkin syvän halun vastata sinulle.

Huolimatta siitä, että raskautesi on saanut alkunsa tavalla, jossa sinulle on tehty väärin, haluan onnitella sinua. Lapsi on aina lahja. Jos tulkitsin viestiäsi oikein, myös sinä olet onnellinen raskaudestasi, vaikkakin myös hämmentynyt asian edessa.

Koen, että haastavassa tilanteessasi tarvitsitit ammatitaitoista tukea ja apua. Oletko kuullut kristillisestä ituprojektista? Projektissa pyritään auttamaan nuoria raskaana olevia äitejä, sekä nuoria äitejä, jotka ovat tehneet abortin. Yhdistyksen nettisivut löytyvät osoitteesta Itu-Projekti suosittelen, että vierailet siellä. Yhdistyksellä on useita eri toimipisteitä sekä puhelinpäivystys. Vaikka kotipaikkakunnallasi ei toimipistettä olekaan, voit aivan hyvin soittaa puhelinpäivystysnumeroon ja kertoa tilanteestasi. Olen varma, että sinua kuunnellaan ja tuetaan. Esimerkiksi Tampereen puhelinpäivystyksen numero on 050-4015567 ja siihen voi soittaa ma-pe 9-22. Siis vaikka juuri nyt!

Lapsen saaminen ja myös abortti ovat isoja asioita, joilla on koko elämän mittaisia vaikutuksia. Tämän vuoksi sinua pitäisi tukea ja auttaa päätöksessäsi. Aborttiin painostaminen ja pakottaminen, tuli se sitten kuinka läheisen ihmisen suunnalta tahansa, on aina väärin. Muista, että sinä kannat aina lopulta vastuun valinnoistasi, ei kukaan muu.

Toivon sinulle sydämestäni kaikkea hyvää. Toivon myös todella paljon, että haet aktiivisesti tukea ja apua tilanteeseesi ammattitaitoisilta auttajilta mahdollisimman pian, mieluiten heti. Ole rohkea! Älä jää asiasi kanssa yksin! Viestistäsi ymmärsin, että läheistesi suunnalta et ole tukea juuri saanut, joten sitä tärkeämpi on ulkopuolisen avun hakeminen ja saaminen. Soita siis ituprojektin päivystävään puhelinnumeroon!

Rakkain terveisin,

elina :)

Jostain syystä ituprojektin nettiosoite ei näkynyt äskeisessä viestissäni oikein. Nettiosoite on Itu-Projekti

Jos ei linkki vieläkään toimi, googlaa itu projekti, projektin nettisivut ovat heti ensimmäiset annetuista tuloksista. :)

kiitos "elina" !!! <3 <3

sain viestisi, ja puhuimme äitini ja poikaystäväni kanssa asian kunnolla halki.. sanoin heille molemmille, ETTEN ole tekemässä aborttia. eli pidän tämän lapsen : ) <3 vaikka olen vast 16, ajattelen olevani valmis äidiksi.. Tietty oma äitini on aina auttamassa ja tukena.. Poikaystävä pyysi anteeksi käytöstään, ja sanoi olevansa myös valmis isäksi.. varasin äitin kanssa ultrasta ajan 9.10, eli ens vkon lauantaina... jännittää kauheesti... Äiti oli aluksi jyrkästi abortin kannalla, mutta sanoin että mun lapsi ja olen valmis äidiksi.. Poikaystäväkin ihan onnellinen mutta yhtä järkyttynyt ja kuin minäkin.. Ja tulkitsit viestini oikein, olen super onnellinen ja hämmentynyt.. :hug:

Viestisi auttoi paljon, kiitos!! Onko muuten jossain netissä joku palsta, jossa on ns. "teiniäitejä" tai odotavia nuoria??? kiitos avustasi.. <3 :flower:

wilma

ja muuten kutsumme poikaystävän kanssa masunasukkia nimellä "Elmu" .. kun sukupuolta veilä ei tiedetä, työstä tulee ehkä Eveliina tai Elina ja pojasta Elmeri.. Poikaystävän nimi on Eetu, joten e-kirjaimella alkava sopii vallan mainiosti.. Ja veilä kiitos tuhannesti!!!! <3333 :hug: :flower:

Yhteistyössä