Heippa onko teistä kukaan. Just nyt ihastunut tai rakastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kade-Kake valehtelee taas umpikateellisena Setikselle sydämensä kyllyydestä

Ps. Ai että kun huvitti kun naimisissa oleva 50 v harrastajakaverini ihastui Annieen kun tapasi hänet ensi kertaa, nyt parina päivänä liikuttiin kimpassa luonnossa. Huomioi ihan liikaa ja meitä molempia huvitti hänen käyttäytymisensä. Nyt pitää luovuttaa majoituspaikka eli ei siitä nyt tämän enempää.
Narsisti näkee asiat täysin eri tavalla kuin psyykkisesti eheä ihminen. Narsisti tulkitsee ihastumiseksi normaalin kohteliaisuuden.

Setiksellä on suuri tarve osoittaa, että hän seurustelee naisen kanssa, jota muutkin miehet ihastelevat. Koko ajan tuo esille tätä puolta asiasta. Miksi palstan muut miehet eivät koe tällaista tarvetta? Siis odottaa kehuja oman puolison ulkonäöstä?

Mutta Setishän on narsisti, joten se selittää asian. Hänellä on syvä tunneperäinen haava, ilmeisesti jo peräisin lapsuudesta. Ja koska hän on jo vanha mies, niin mikään ei ole sitä haavaa parantanut. Nyt hän yrittää itse parantaa sen sillä, että satuilee täällä SatuSetiksenä.

Kiitokset sinulle tuosta, hahmotat ysimillisen homman ihan samalla lailla.

9MM ei suoraan sanoen osaa elää jalat maassa, esim

”Setis mä oon ollut sinkku kymmnenen vuotta ja on menetetty monta naista ku aina niille kerron mörköäidistä. Ainakun ois ollu aoasti nainen ni muistan vaan mörköäidin ja sit lopetan kaiken.”

Hän sortuu enemmän kuin toistuvasti mitä pahimpaan mokaan, alkaa uuden kivan naisen kohdattuaan ulvomaan jonkun entisen rakkauden perään. Eihän siinä voi käydä muuta kuin nainen tekee luonnollisesti ritolat kun 9Mm pitää tätä jonain jämäpalana ja korvikkeena ”suurelle rakkaudelleen jota ei koskaan saanut.

Sälli ei koskaan opi mokistaan ja loppuelämä tulee olemaan tuollaista uikutusta mitä se nytkin on…
Noh nainen kyllä halus jatkaa vaikka kerroin. Mut tiiäkse se mitä koin vuosia sitten oli sellainen pyörremyrsky ettei koettu ennen sellaista millään tasolla ja se maailma putkahtaa mieleen ja on kiinni minussa. Ja honestly siinä maailmassa kaikki on vapaita ja onnellisia. Miksi tyytyä kakkosiin jos ei sitä ykköstä saa sillonhan sitä vie ykkösen joltain. Ja mä oon hyvin tässä pärjännyt ku oon ollut yksin. Mut oikees oot siinä ettei se ole hyvä et pidän varalla vaikka en tarkoita niin tosiaankaan et olis varalla. Mulla on yksijuttu mikä pitäisi tehdä siinä maailmassa mikä tuli luokseni et saan rauhan tai pääni vaeltaa siihen tarinaan lopun elämäänsä.

Ja itseasiassa kun sain tänne kirjoitettua ni olo helpottui ja se tunne tätä uutta naista kohti taittui ku joku siinä tuntuu väärälle kuitenkin ja mä en enään kiirehdi suhteis ja oon miettinyt et mitä jos sitä on vaan yksin lopunelämäänsä oli se lyhyt tai pitkä. Onhan parisuhteis oma intensiivisyytensä ja se yhdessäolo ja se toisen huomoiminen. Ku mä oon ollut yksin jo pitkään ja kyl mä noon pääsääntöisesti oon ollut onnellinen sitkun mielen kamppailut on rauhoittuneet.
Jotenkin vaan tää nykymaailma tuntuu turhalle ku se mitä rakentui keskusteluis toi hienon maailman esiin.
Mut ykskään nainen jolle sit kertonut kuinka me pelastettiin maailma ei oo sen takia lähtenyt menemään. Mä en oo vaan halunnut mitään sen erikoisempaa. Nyt hätkähdin miten menin tuntee tällästä ihastusta.

Mut nytkun kirjotin tänne niin se kaipuu muuttui ja pystyn keskittyy ja lähden hakee ruokaa kaupasta ja kirjan pariin. Ja honestly kyl mä huomaan täskin naises ne meijän ongelma kohat ettei se toimi todenäkösästi vaik tunteita oliskin pelis joidenkin kaa se homma sujuu luonnostaan. Ja kun ottaa vaik kädest kii ni joku siinä vaan tuntuu väärälle pikkusekoilu vartti täällä. Mut helpotti kirjaa ylös

Ainiin ja nyt tärkeempää luoda suhdetta omaan tyttäreen ja osallistua enempi hänen elämäänsä kehitellä meille ajan viettoa. Mäkin oon sellanen hiton haahuilia et eksyn sivuteille ja jään sivuteille jumittaan. Tyttökin virallisesti teini ensvuonna. Ja välil se mietityttää. Ku moni nainen puhunut et se ahdistava huutelu ja seksuaalinen häirintä on alkanut jo hyvin nuorel iällä ja mun tyttö kuitenkin herkkä. Noh baseball bat löytyy kyllä 😁 mukava oli käydä tytön kaa eilen syömäs. Oisko teil mitään halpaa aktiviteettia mitä voisi tytön kaa kehitellä? 12v tyttö siis

Setiksellä on suuri tarve osoittaa, että hän seurustelee naisen kanssa, jota muutkin miehet ihastelevat. Koko ajan tuo esille tätä puolta asiasta. Miksi palstan muut miehet eivät koe tällaista tarvetta? Siis odottaa kehuja oman puolison ulkonäöstä?

Mutta Setishän on narsisti, joten se selittää asian. Hänellä on syvä tunneperäinen haava, ilmeisesti jo peräisin lapsuudesta. Ja koska hän on jo vanha mies, niin mikään ei ole sitä haavaa parantanut. Nyt hän yrittää itse parantaa sen sillä, että satuilee täällä SatuSetiksenä.

👍

Ainiin ja nyt tärkeempää luoda suhdetta omaan tyttäreen ja osallistua enempi hänen elämäänsä kehitellä meille ajan viettoa. Mäkin oon sellanen hiton haahuilia et eksyn sivuteille ja jään sivuteille jumittaan. Tyttökin virallisesti teini ensvuonna. Ja välil se mietityttää. Ku moni nainen puhunut et se ahdistava huutelu ja seksuaalinen häirintä on alkanut jo hyvin nuorel iällä ja mun tyttö kuitenkin herkkä. Noh baseball bat löytyy kyllä mukava oli käydä tytön kaa eilen syömäs. Oisko teil mitään halpaa aktiviteettia mitä voisi tytön kaa kehitellä? 12v tyttö siis
Olet oikeassa, omat lapset on kyllä ihan tärkeimpiä kaikista. Olet kertonut pahoista rahavaikeuksistasi, haluan hyväsydämisenä auttaa teitä.

Miten olisi vaikkapa minigolf tyttäresi kanssa kotikaupungissanne? Laitatko yksärinä osoitteen jonne voin lähettää sinulle 30€ käteisenä valitsemaasi yhteistä häppeningiä varten.

Sanani pitää, Setis ei koskaan petä lupauksiaan 😎

Olet oikeassa, omat lapset on kyllä ihan tärkeimpiä kaikista. Olet kertonut pahoista rahavaikeuksistasi, haluan hyväsydämisenä auttaa teitä.

Miten olisi vaikkapa minigolf tyttäresi kanssa kotikaupungissanne? Laitatko yksärinä osoitteen jonne voin lähettää sinulle 30€ käteisenä valitsemaasi yhteistä häppeningiä varten.

Sanani pitää, Setis ei koskaan petä lupauksiaan
SatuSetis haluaa, että koko palsta tietää, miten hyvä ihminen hän on.

Muutenhan olisit hoitanut tämän asian heti yksärillä. Mutta ei, kaikkien täytyy saada tietää tämäkin asia.

Sanani pitää, Setis ei koskaan petä lupauksiaan 😎
Kiitos tarjouksesta mut nyt pärjätään kyllä. Mennään ensviikolla leffaan ja herkut sinne. Sit niil alkaakin syysloma ja lähtevät laivalla tukholmaan. Nyt pidän korkin kiinnin ni ei mee turhia kului. Täs kuus varmaan jo balanssiin. Frendeille ei oo nyt velkaa sain maksettua ja jos pysyn tiukkana enkä lähde baareihin tai muihinkaan turhiin menoihin ni alan pärjäämään. Mut jos joku pakkotilanne tulee ni frendeiltä kuitenkin saa luottoa et no worries. Nyt oon vaan käyttänyt laina rahoi juomaan ja röökiin. Vaik esim sillä viidenkympin lainal sais helposti viikonruuat ja enemmänkin. Mulhan jäis hyvinkin säästöön jos en viihteile ja polta. 2800€ oli mennyt pelkkään röökiin viimevuonna. Sillä rahal kustantais hyvin jonkun matkan tytön kaa. Just kävin kaupas ja jätin röökit ostamati. Nainen kävi täs illalla ja tarjos röökiä mulle säästöön mut kieltäydyin. Mul on tos muutama rööki jälel. Mut sanoin naisellekkin et nyt mä lopetan sekoilun. Ku sen sekoilun jälkeen tulee huonot olot. Puhuttiin harrastuksista. Toinen ehdotti pilates rentoutusta tai onko se pilates jooga. Sanoin et kokeile ihmees voi se olla kivaa ja ainakin uus kokemus. Mäkin oon tässä viime vuosina unohtanut oman tanssin ku tanssiessa saa hyvin venyteltyä kroppaanss ja sillonkun olin hoikka ni sain helposti kädet suoriltaan lattiaan kiinni. Ja mä pidän kyllä venyttelystä. Mut sit en kyl tiiä et mitä ajattelisin tuosta pilateksesta et kehtaisko siihen osallistua. Taitaa olla niin et yleensä vain naisia siellä sitä harrastamassa. Onko tälläistä edes et vois käydä kerran ilmatteeks kokeilemassa et miltä se tuntuu ja sit jos pitää ni ottaa useamman kerran kortin ja maksaa siitä. Joku päivä vois aamulla vaan alottaa x hyppelyn. Kauan sä jaksaisit putkeen x hyppelyä?

• Tykkää
Reactions: Setis.
SatuSetis haluaa, että koko palsta tietää, miten hyvä ihminen hän on.

Muutenhan olisit hoitanut tämän asian heti yksärillä. Mutta ei, kaikkien täytyy saada tietää tämäkin asia.
Niin, haluan kertoa totuuden, koska sinäkin levität valheita minusta kokoajan 😏

Ja olenhan minä ah niin hyvä ihminen 😇

Oho, sä et oo ollenkaan enää ajan tasalla. Pieni päivitys tähän: Annie on ollut leski jo jtn 4 kk ja me ollaan nyt kihloissa. Aloite tuli Annieltä oikeastaan jo vuosia sitten kun oli varmaa että Kössi juo ja savuttelee itsensä hengiltä ennen aikojaan.

Rahasyistä hän ei ole enää kenestäkään miehestä riippuvainen, mutta haluaa jatkaa elämäänsä Setiksen rinnalla

Tietysti tunne on molemminpuolinen.

Saako kielityöskentelyni nyt sinulta yhtään parempaa arvosanaa?
Ja niin vaikeni @-roosaruusa- kun kerroin lähemmin taustoja 😏

Tai jospa hän kuuluu niihin fiksuihin joilla on oikeasti elämä eivätkä kyttäämällä kyttää tiettyjen kirjoituksia. Propait hänelle.
Vain sinun kaltaiset raukkamaiset hlöt jättää vastamatta valideihin kysymyksiin 😏

En usko ollenkaan Ruususen kuuluvan joukkoihisi 😁

Hänellä on varmaan muita kiireitä nyt.

Tuli tuosta säästämisestä mieleen. Itse siirrän suoraan palkasta rahaa toiselle tilille, jossa ei ole korttia.
Ei oo siis niin isot tulot, että tässä tarvitsisi pohtia osake- tai rahastoihin sijoittamista.

Esim. voi laittaa niitä tupakasta ja alkoholista säästyneitä vaikka osan rahoja toiselle tilille, joten säästämiseen tulisi konkreettista matkaa varten tyttären kanssa.
Johonkin rahat kuitenkin aina tuppaa menemään.

Säästämisestäkin voi tehdä "taidetta" ja voi jopa ruveta nauttimaan piheydestä toisen tilin suuremmasta saldosta.
Toki sieltä tililtä pitää ottaa rahaa välillä menoihin ja siirrellä niitä rahoja edestakaisin käyttötilille.
Ja mikä parasta ei ole pää krapulasta sekaisin aamulla, mitä enemmän pystyy välttämään alkoholia.

Tyttäresi ikäiset saattavat pitää eläimistä kotieläintiloilla, hevosista.

Rentoutumisee ja pään rauhoittamiseen löytyy youtubesta kaikenlaista musiikkia. Yritän meditoida ihan omalla tavalla, ei vaan oikein pysy ajatukset tyhjänä, vaeltaa ja vaeltaa. Mulla on aina sell. kausia kun luen kirjastosta hyvinvointikirjoja esim. Tykkä Karitan, juon säänn. vihreätä teetä. Omia juttuja, saunassa hius-ja kasvonaamiot sekä vielä jaksoin jalkakylvyn viritellä..Olen siis nainen. Ehkä miehet eivät näistä innostu.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Vain sinun kaltaiset raukkamaiset hlöt jättää vastamatta valideihin kysymyksiin 😏

En usko ollenkaan Ruususen kuuluvan joukkoihisi 😁

Mitä muka kysyitkään minulta? Jos tarkoitit tuota kielitaitoasi, niin en ole huonoa ulosantiasi edes kommentoinut. Sitä ei tarvitse kun jokainen voi sen lukea.
Ja kyllä, roosaruusalla on muita kiireitä eli elämää. Olisipa sinullakin.

Tuli tuosta säästämisestä mieleen. Itse siirrän suoraan palkasta rahaa toiselle tilille, jossa ei ole korttia.
Ei oo siis niin isot tulot, että tässä tarvitsisi pohtia osake- tai rahastoihin sijoittamista.

Esim. voi laittaa niitä tupakasta ja alkoholista säästyneitä vaikka osan rahoja toiselle tilille, joten säästämiseen tulisi konkreettista matkaa varten tyttären kanssa.
Johonkin rahat kuitenkin aina tuppaa menemään.

Säästämisestäkin voi tehdä "taidetta" ja voi jopa ruveta nauttimaan piheydestä toisen tilin suuremmasta saldosta.
Toki sieltä tililtä pitää ottaa rahaa välillä menoihin ja siirrellä niitä rahoja edestakaisin käyttötilille.
Ja mikä parasta ei ole pää krapulasta sekaisin aamulla, mitä enemmän pystyy välttämään alkoholia.

Tyttäresi ikäiset saattavat pitää eläimistä kotieläintiloilla, hevosista.

Rentoutumisee ja pään rauhoittamiseen löytyy youtubesta kaikenlaista musiikkia. Yritän meditoida ihan omalla tavalla, ei vaan oikein pysy ajatukset tyhjänä, vaeltaa ja vaeltaa. Mulla on aina sell. kausia kun luen kirjastosta hyvinvointikirjoja esim. Tykkä Karitan, juon säänn. vihreätä teetä. Omia juttuja, saunassa hius-ja kasvonaamiot sekä vielä jaksoin jalkakylvyn viritellä..Olen siis nainen. Ehkä miehet eivät näistä innostu.
Nojoo siis toi säästämisvinkki minkä annoit on kyl hyvä. Ku noh jos rahaa on vaik kymppi tilil ni sit tietää et jotain saa ostettua ku tilillä ei ole yhtään sit jostain syystä tuntee tylsyyttä.

Mut kiitos hyvistä vinkeistä. Nyt en just pysty avaan toista tiliä kun passi meni vanhaksi ja vast loppuvuodesta siihen varaa sijoittaa. Nytkin tuli monen kuukauden pyykkitupalaskut ku en ollut hoitanut niitä ajoissa ja sähkönsiirtomaksukin. Mut toi sun juttus on paljon parempi oishan se oikeesti hyvä et olis jotain konkretiaa et pankkitili kasvais ja säästäis just vaik reissua varten ni olis jotain järkeäkin et teet kyl ton tosi hyvin. Mulla se järki vaan lähtee pääst ku on massii et johki "käytettävä" et nyt olisi kiva nähdä ihmisiä. Täällä se on vähän hankalaa ku monen puuha on just et nähdään kaljoilla ja on mussa kyl paljon myös introvertin virkaa ehkä et viihdyn kotona ihan yksikseni. Mut joskus on sit kiva nähdä ihmisiä ihan livenäkin. Ne vaan on sit aina vaan niitä et nähdään kaljojen merkissä. Mä oon jo pitkään kaivannut uutta menoa. Mut sitkun tulis uutta ni jumahdan silti siihen vanhaan aivot on metkapaikka et miks ne tykkää siitä jumituksesta.

Joo siis yks frendi sanoi mulle et mä kuuntelen paljon sellasta musiikkia mikä vie luonnon maisemiin. Olen nyt kohta menossa nukkumaan ja kuuntelen yhtä biisiä repiitillä nyt kun se tuo iloista mieltä.

Joo tytön sukulaisella on omia hevosia niin saa sitäkin puolta ku maatilalla ja paljon muitakin eläimiä.

Noh noista sun kauneustuetteista tuli mieleen et millanen se kala jalkakylpy on ootko sitä kokeillut koskaan?.
Tota ihan mielenkiinnosta millainen on hiusnaamio koskaan edes kuullutkaan sellaisesta?
Minne sun ajatus lähtee monesti vaeltelemaan onko ne jotain pikku unelmia vai kaipausta. Titanicis oli sekin kaunis kohta kun ne katsoi piirustuksia mitä jack oli tehnyt sit se kertoi et tuo nainen tuli joka päivä sinne parhaimmissaan ja odotti rakastaan.

Noh millainen tunne siitä kasvonaamiosta tulee kun otat sen pois siis laitatko sä ne kurkut silmiesi päälle ? Ainakin leffois ne niin tekee. Tai onko niistä mitäään hyötyä ja mitä mieltä olisit miehestä joka kokeilisi ainakin kerran naamiota ja teksitsä sille sen naamion?

Siis ku sun mieli alkaa vaeltaa nih etkö vaan lopeta ajattelua vai sinkoileeko se ajatus sillain et sun mieli ei sitä kykene hallitsemaan? Mulla ehkä öisin tää ongelma ku sitkun oon sulkenut muut jutut nih välillä saatan lähteä lentoon ajatuksieni ja huomaan et oho nythän onkin jo aamu vaik mennyt "ajoissa" nukkumaan.

Mut siis joo mikä sun mielestä on hyvä ruokabudjetti kuukaudelle yksin asuvalle aikuiselle. Et mil ruuan laatu pysyis tasasena ja söis hyvin paljon sun budjetti on kuukaudes?.
Ainiin täs tää biisi mitä nyt kuuntelen ja kohta nukkumaan. Oli kiva lukea sun arjesta huomioita ja kyl munkin pitäisi elää paaljon pihimmin ja säästää. Vois koittaa ottaa tavotteeks säästämisen. Hyvää yötä
Listen to Vanyashi - Luna by Vegard Eid Skjerdingstad on #SoundCloud

Mitä muka kysyitkään minulta? Jos tarkoitit tuota kielitaitoasi, niin en ole huonoa ulosantiasi edes kommentoinut. Sitä ei tarvitse kun jokainen voi sen lukea.
Ja kyllä, roosaruusalla on muita kiireitä eli elämää. Olisipa sinullakin.
Sinulta???

Eihän teistä harmaista pelkuri-hiirulaisista kukaan ota selvää, kuka harmaa sanoo ja mitä milloinkin…. 🙄

Btw, elän elämäni parasta aikaa juuri nyt, kiitos Annien ❤❤❤

Jos noin on, niin miksi roikut täällä etkä Annien kanssa? Keskittyisin kyllä kokonaan häneen enkä random palstalla nysväämiseen.
Hän on juuri nyt mun vieressä sängyssä ja kumpikin hoitelee sos ”velvollisuuksiaan” netissä kun oltiin mukavalla matkalla kolmisen pv. Älä huoli, hän saa haluamaansa ja jota aina tarjoan erittäin mielelläni hänelle päivittäin tai lähes (💦🍌) 🤭

Vain sinun kaltaiset raukkamaiset hlöt jättää vastamatta valideihin kysymyksiin

En usko ollenkaan Ruususen kuuluvan joukkoihisi

Onkin! Enkä ole ehtinyt suuremmin palstailla joten anteeksi erhe-ajatukseni, oleellinen fakta on tottavie mennyt täysin ohi.

Ja sivumennen, vinkkinä. Älä myy lähistöllä olevaa "turhaa" taloasi ystäväpariskunnalle ellet halua yllärivierailuja useampaa kertaa viikossa.

Täs joutuu niinko alkaa käyttää säädyllisiä vaatteita kotonakin. Suht kamalaa!

Nojoo siis toi säästämisvinkki minkä annoit on kyl hyvä. Ku noh jos rahaa on vaik kymppi tilil ni sit tietää et jotain saa ostettua ku tilillä ei ole yhtään sit jostain syystä tuntee tylsyyttä.

Mut kiitos hyvistä vinkeistä. Nyt en just pysty avaan toista tiliä kun passi meni vanhaksi ja vast loppuvuodesta siihen varaa sijoittaa. Nytkin tuli monen kuukauden pyykkitupalaskut ku en ollut hoitanut niitä ajoissa ja sähkönsiirtomaksukin. Mut toi sun juttus on paljon parempi oishan se oikeesti hyvä et olis jotain konkretiaa et pankkitili kasvais ja säästäis just vaik reissua varten ni olis jotain järkeäkin et teet kyl ton tosi hyvin. Mulla se järki vaan lähtee pääst ku on massii et johki "käytettävä" et nyt olisi kiva nähdä ihmisiä. Täällä se on vähän hankalaa ku monen puuha on just et nähdään kaljoilla ja on mussa kyl paljon myös introvertin virkaa ehkä et viihdyn kotona ihan yksikseni. Mut joskus on sit kiva nähdä ihmisiä ihan livenäkin. Ne vaan on sit aina vaan niitä et nähdään kaljojen merkissä. Mä oon jo pitkään kaivannut uutta menoa. Mut sitkun tulis uutta ni jumahdan silti siihen vanhaan aivot on metkapaikka et miks ne tykkää siitä jumituksesta.

Joo siis yks frendi sanoi mulle et mä kuuntelen paljon sellasta musiikkia mikä vie luonnon maisemiin. Olen nyt kohta menossa nukkumaan ja kuuntelen yhtä biisiä repiitillä nyt kun se tuo iloista mieltä.

Joo tytön sukulaisella on omia hevosia niin saa sitäkin puolta ku maatilalla ja paljon muitakin eläimiä.

Noh noista sun kauneustuetteista tuli mieleen et millanen se kala jalkakylpy on ootko sitä kokeillut koskaan?.
Tota ihan mielenkiinnosta millainen on hiusnaamio koskaan edes kuullutkaan sellaisesta?
Minne sun ajatus lähtee monesti vaeltelemaan onko ne jotain pikku unelmia vai kaipausta. Titanicis oli sekin kaunis kohta kun ne katsoi piirustuksia mitä jack oli tehnyt sit se kertoi et tuo nainen tuli joka päivä sinne parhaimmissaan ja odotti rakastaan.

Noh millainen tunne siitä kasvonaamiosta tulee kun otat sen pois siis laitatko sä ne kurkut silmiesi päälle ? Ainakin leffois ne niin tekee. Tai onko niistä mitäään hyötyä ja mitä mieltä olisit miehestä joka kokeilisi ainakin kerran naamiota ja teksitsä sille sen naamion?

Siis ku sun mieli alkaa vaeltaa nih etkö vaan lopeta ajattelua vai sinkoileeko se ajatus sillain et sun mieli ei sitä kykene hallitsemaan? Mulla ehkä öisin tää ongelma ku sitkun oon sulkenut muut jutut nih välillä saatan lähteä lentoon ajatuksieni ja huomaan et oho nythän onkin jo aamu vaik mennyt "ajoissa" nukkumaan.

Mut siis joo mikä sun mielestä on hyvä ruokabudjetti kuukaudelle yksin asuvalle aikuiselle. Et mil ruuan laatu pysyis tasasena ja söis hyvin paljon sun budjetti on kuukaudes?.
Ainiin täs tää biisi mitä nyt kuuntelen ja kohta nukkumaan. Oli kiva lukea sun arjesta huomioita ja kyl munkin pitäisi elää paaljon pihimmin ja säästää. Vois koittaa ottaa tavotteeks säästämisen. Hyvää yötä
Listen to Vanyashi - Luna by Vegard Eid Skjerdingstad on #SoundCloud

Varmaan onnistuisi nettipankissa toisen säästötilin avaaminen.

Tiedän sen kalakylpyjutun, nähnyt ulkomailla sekä muistaakseni Lempäälän ideaparkissa oli sell., mutta ei taida enää olla. En ole kokeillut. Joskus jossain muistaakseni pohdittiin, voisiko mahd. näiden kalojen välityksellä siirtyä veriteitse tarttuvat sairaudet asiakkaasta toiseen. Riski on toki pieni.

Marketeissa on valmiita hius-ja kasvonaamio tuotteita. Body shopista ostin viimeksi. Kosteuttavat mukavasti kesän jälkeen pitkiä hiuksia ja kasvon ihoa.
Yleensä laitan nämä jutut saunassa ollessa kun on silloin helpointa.
Voisi näitä itsekin tehdä, ehkä tekisin jonkun hunaja-kauralese-hienosokeri mössön kasvoille.

Miehille kuuluu myös itsensä helliminen ja on varmaan paljon yleisempää kuin ennen. Varsinkin miehet käyttävät kasvovoiteita. Tottakai laittaisin ja tarjoisin miehelle myös, olisi mukavaa yhteistä lauantai-illan "huumaa"...

Nyt kun oikein sekoitan sua, kerron että löysin ihan citymarketista Argan oil tuotteen, laittelen kasvovoiteiden päälle ja hiuksiin vähän.

En osaa tohon ruokabudjettiin ottaa kantaa. On jäänyt tavaksi katsoa tuotteiden kilohintoja ja valita sen mukaan tuotteita, kauppojen halpamerkkejä. ja uskollisesti katson ne punalaputetut tuotteet, jos on esim. lohta, kanaa laitan pakastimeen.
lOen nyt jämähtänyt ostamaan töihin valmissalaatin, on helppo kuljettaa.
Teen yleensä muuten ruuat varsinkin arkisin. Viikonloppuisin tulee livettyä herkkuihin.
Ihan peruna, riisi-ohra, makaronijutuilla, paljon tulee käytettyä kanaa ja toki jauhelihaa, keittoja, laatikoita.
Marttaliiton sivuilta löytyy hyviä ohjeita, pistä linkin myöhemmin.

Ja tämähän voisi olla tyttären kanssa uusi harrastus, tehdä ruokaa yhdessä ja/tai leipoa.

Esim. ennen nukkumaan menoa voi vuoteessa tehdä myös rentoutusharjoituksen ja rentouttaa raaja kerrallaan siis ajatuksissaan/antaa lämmön ikään kuin levitä kys. rajaajaan, pysyy ajatuksetkin koossa ja nukahtaa helpommin. Ensin on vaikeahkoa, mutta kun sitä tekee nopeutuu.
Tätä on jumalattoman vaikea selittää kirjoittamalla.
Jotenkin ajatusten pysäyttäminen/tyhjentäminen voisi rauhoittaa, olla ikään kuin siinä nimenomaisessa hetkessä, eikä juosta koko ajan eteenpäin. Ja pysähtyä nauttimaan nyt , eikä murehtia menneisyyttä eikä tulevaisuutta.

Hyvää yötä

Yhteistyössä