Tuntee olonsa niin typeräksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totalfailier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

totalfailier

Jäsen
09.03.2010
901
1
16
Liperi,Viinijärvi
Soittelinpa sitten esimiehelle-kerroin kuumeen olevan 37,6 taas,nielu ja korvat aivan jumalattoman kipeet.Esimies kysyy,mites se selkä-johon vastaan että se on nyt aivan kunnossa,ei koske jne...
Esimies sitten sanoo,että joo,koita saada työpäivän JÄLKEEN lääkäri itsellesi..Jos olisin nyt päivän poissa-ja vaikka saisinkin päivällä ajan lääkäriin,vaikka sairausloma alkaisi tästä päivästä se on mulle palkaton!!Miten hitossa voi olla niin?!Aivan sama saakutta soikoon kun nyt aletaan vuosilomapäivät(siis ne jotka kertyy 2 kpl kk: ssa ja jotka pidetään) vähentämään palkasta...Perhana,kannattaako ees mennä töihin???

Vai onko tää nyt joku juttu,joka koskee VAIN työllisyysohjelmalla olevia työntekijöitä?

Tietääkseni mikään ala ei ole tehnyt sopimusta palkattomasta sairaslomasta.
Jos jäät aamulla kotiin, pääset lääkäriin 18.20 niin koko päivä on sairaslomas kos lääkäri sitä vaan kirjoottaa.

Onneksi mun kaikki tuttuni saa pitää palkallisen sairaslomansa. Rakentajat, muurarit, rapparit kaikki jotka ovat toisen palveluksessa.

Liitto sopii tälläsistä ja tääl heikennykset ei mee läpi

[QUOTE="höh";27222373]Eihän tuo ole kuin lämpöä! Buranaa naamaan ja töihin vain. Ei tuosta tartte makaamaan jäädä. Pari päivää vain vaivaa.[/QUOTE]

Olihan ap:lla muitakin oireita. Ja mulle tuo ainakin on kuumetta koska olen kyllä heikossa hapessa. Tunnen yhden ihmisen jolla normaalilämpö on 35,5 joten kyllä hänellä on paljon tuo 37,6.

Työkykyä arvioidaan muustakin kuin ruumiin lämpötilasta eikä kuume ainoa syy jolloin voi olla sairaslomalla.

Yhteistyössä