Tunteeko joku itsensä seksikkääksi raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Mä rakastan sitä pientä nyyttiä, joka tän helvetin jlk saa syliinsä.
Mutta mä en kestä tätä raskaana oloa! Ihan siksi, että vaikka viikkoja on hikiseen 9, mulle ei mahdu yhdetkään inhimilliset housut jalkaan ja tunnen oloni hemmetilliseksi norsuksi! Mä en käsitä miten joku tuntee itsensä jotenkin ihanaksi!
Mä lenkkeilen joka pvä, syön terveellisesti, käyn salilla, urheilen niinkun "ei raskaanakin" ja silti näin käy joka kerta!
Mä en vaan kestä :headwall: :ashamed:

Myös mä olin norsu, tai siltä ainakin tuntui. Inhosin joka kerta raskautta ja kuopuksen jälkeen huokaisin helpotuksesta, ei ikinä enää! En todellakaan tuntenut oloa seksikkääksi. Eikä mun mielestä muutkaan raskaana olevat ole kauniita, kun kaikki turpoaa joka suuntaan (sori vaan kaikki, älkää ottako henk.kohtaisesti!).

Kai se jakaa mielipiteitä. Toiset tuntee itsensä norsuksi ja toiset hehkuu. Ite kuuluin jälkimmäiseen porukkaan lähinnä. Raskausaika oli helppo, pystyin lepäämään paljon eikä olut pahoja oireita.

Ja vielä: mä haluun tissit takasin!!! Ehdottomasti olin raskaana ollessani sexympi, nykyään ei ole rintoja enää ollenkaan, kun imetys kutisti ne. Lisäksi on tullut raskausarpia ym. eikä se värkkikään enää samanlainen ruusu ole ;)

vaikkei tutisikaan oloaan sexyksi...niin ihan varmasti miehet ainakin ajattelevat raskaana olevista hiukan eri tavalla. juttelin eraan komean miehen kans kerran perusteellisesti tasta aiheesta ja han sai minut tuntemaan itseni maailman ihanimmaks..
raskaana oleva nainen kuulema hehkuu ja hanesta loistaa kauneus ym... taydellisyyden tavoittelijat on sit asia erikseen... mielestani ei hirmu jarkevaa kauheasti urheilla ja kiusata itseaan ja mahaansa kun on raskaana,terve jarki siinakin hommassa.

Melkein yhtä seksikkääksi kuin ei raskaanakin. Ei ole norsu olo, vähän turvonnut kylläkin..... kun pukeutuu nätteihin mammavaatteisiin eli sellasiin mihin pukeutuisi muutenkin, mutta joustoa löytyy vyötäröstä ja paidan helmat on vähän pitempiä niin näyttää hyvältä ja ehkä ulkopuoliset ei huomaa niin tarkkaan paisumistani miltä se itsestäni tuntuu, kun naamakin tuntuu levinneen......

rv15 ja potkutteleva Väinö :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja little me..:
vaikkei tutisikaan oloaan sexyksi...niin ihan varmasti miehet ainakin ajattelevat raskaana olevista hiukan eri tavalla. juttelin eraan komean miehen kans kerran perusteellisesti tasta aiheesta ja han sai minut tuntemaan itseni maailman ihanimmaks..
raskaana oleva nainen kuulema hehkuu ja hanesta loistaa kauneus ym... taydellisyyden tavoittelijat on sit asia erikseen... mielestani ei hirmu jarkevaa kauheasti urheilla ja kiusata itseaan ja mahaansa kun on raskaana,terve jarki siinakin hommassa.

Mä kiusaisin itseäni, jos EN urheilisi, koska sillon mut sais hakea suljetulta 9 kk:n päästä. Mua taas ällöttää raskaana olevat, jotka "luvan kanssa" makaa koko raskausajan, kun ollaan niiiiiiin oikeutettuja siihen :whistle:

No mä huomasin ekaks kahviloissa että on tainnut tissit paisuu. Siellä kun istui niin olin kuin joku magneetti ku mua kymmenenkin vuotta nuoremmat "jätkät" katsoi. Huvitti sitten itseäni kun nousin pöydästä että venähtiköhän niitten naamat ku pöydän takaa nousinkin raskaana oleva blondi.. :laugh: :laugh:

Ihan tossa alkuvaiheessa en ollu mikään seksipommi... Johtuisko luonnon tavasta suojata vähän kaikelta... Olo oli tosi väsynyt ja kiukkunen ja turvonnut; otin siis rauhallisesti ne 12 riskeintä viikkoa... :)
Nyt viikolla 27 ( noin vkolta 15 eteenpäin) ollut koko ajan lähes kiimainen ja extrakostea... Mies parka... :laugh:

Yhteistyössä