H
Haaveilija
Vieras
Mä tunsin 6 päivää sitten ja nyt tuli ihan vähän vuotoa yhdellä wc käynnillä...Eikä menkkojen pitäis vielä alkaa. Voiko olla kiinnitysvuotoa, jos oliskin raskaana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:jaa-a..miulla ei oo menkkoja ollu yli vuoteen mut joka kuukausi parina päivänä on ihan helvetilliset vihlomiskivut vasemmalla alavatsalla ja vihloo polveen asti reittä pitkin. En sit tiiä, et onko ne ovulaatiokipuja vai tuleeko suurinpiirtein niinä päivinä ku normit menkkakivutkin ennen kierukkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:jaa-a..miulla ei oo menkkoja ollu yli vuoteen mut joka kuukausi parina päivänä on ihan helvetilliset vihlomiskivut vasemmalla alavatsalla ja vihloo polveen asti reittä pitkin. En sit tiiä, et onko ne ovulaatiokipuja vai tuleeko suurinpiirtein niinä päivinä ku normit menkkakivutkin ennen kierukkaa...
Siis mulla sama jalkaan asti pitkälle ja oon ihmetelly kans et voiko olla ovikseen liittyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:jaa-a..miulla ei oo menkkoja ollu yli vuoteen mut joka kuukausi parina päivänä on ihan helvetilliset vihlomiskivut vasemmalla alavatsalla ja vihloo polveen asti reittä pitkin. En sit tiiä, et onko ne ovulaatiokipuja vai tuleeko suurinpiirtein niinä päivinä ku normit menkkakivutkin ennen kierukkaa...
Siis mulla sama jalkaan asti pitkälle ja oon ihmetelly kans et voiko olla ovikseen liittyvää.
tuota ei miulla ollut ennen kierukkaa. Sitä ennen menkkakivut kesti pari päivää ja vihloi vaan alavatsaa ja nyt sit tekee tuota. Ja noi uuedt vihlonnat tulee vaan jokusen kerran päivässä, mut sit se kipu jää inhasti jomottelemaan tuohon reiteen...