tunteeton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta, mies ei ole sanonut kertaakaan rakastan sinua, tykkään sinusta tai kehunut millään tavalla.Oma aloitteisesti ei halaa, silitä, ota kiinni tai muuten anna huomiota, kun sanon ota kiinni halaa niin silloin tekee niin. Iltaisin katsoo yksin makuuhuoneessa tv ja minä olohuoneessa koska meitä kiinostaa eri ohjelmat, kun pyydän lähdetkö lenkille useasti lähtee. Kun kysyn miksi on minun kanssa, mitä hyvää minussa on edes yksi asia hän ei osaa vastata, en tiedä on vastaus. Rakastella haluaa aina kun minä teen aloitteen.Hänen mielestään minun pitäisi tehdä päätös suhteen jatkamisesta, sanoo lähtevänsä heti kun pyydän muuttamaan pois. On vaikeaa tehdä päätöstä koska hänellä ei ole alkoholi ongelmaa ei ole väkivaltainen ja muuten on kunnollinen mies. Miten saisin kertomaan tunteista ja ilmaisemaan itseään?

Suoraan sanottuna olet sille pano. Et yhtään muuta.

Ei se rakasta sua. Sua on kiva panna, ja seksiähän kaikki miehet haluaa.

Luepa kuule tuo oma kirjoituksesi niin, että kuvittelet sen vaikka minun tekemäkseni! Näet miten hirveä se on.

Jaksan yhä ihmetellä, miksi ihmiset elävät yhdessä tuollaisissa suhteissa?

pakko laittaa toi sun teksti vielä uudestaan elikkä:mitä hyvää minussa on edes yksi asia hän ei osaa vastata,en tiedä on vastaus.( ei osaa vastata koska ei ole tarpeeksi kiinostunut sinusta saatikka ollenkaan!)
Rakastella haluaa aina kun minä teen aloitteen.(niin koska se ei kiihotu susta pätkääkään siis sen ei oikeastaan tee mieli paneskella sun kanssa!)
Hänen mielestään minun pitäisi tehdä päätös suhteen jatkamisesta, sanoo lähtevänsä heti kun pyydän muuttamaan pois.( niin tietysti lähtee jos olet tosissasi,se jää vaan niin kauan roikkumaan sun kanssa siis ihan saman tekevää heitätkö sen pellolle tai et? EI SE SIT SURE! jos noin käy)
On vaikeaa tehdä päätöstä koska hänellä ei ole alkoholi ongelmaa ei ole väkivaltainen ja muuten on kunnollinen mies. ( no onko ihanaa elää ilman rakkautta vain sen takia koska mies on ""kunnollinen 'mies?) Miten saisin kertomaan tunteista ja ilmaisemaan itseään? ( no voi hemmetti oletko nyt noin tyhmä? mies kertoo sen sulle jo ihan tarpeeksi käytöksellään mitä se sua kohtaan tuntee! EI MITAAN SIIS! sori nyt vain!

Mun mielestä toi mies ei ole mikään 'kunnollinen mies!!!!
vaan hyväksikäyttäjä! käyttää sua vain hyväkseen ei muuta!

ja jos sä heität sen pellolle se ei tunnu sille missään! ihan sama!

tai sitten oot provo ei toi voi olla totta!

Ei tollanen ole seurustelusuhde ollenkaan,juokse jo...Ei se kahden vuoden jälkeen enää ala yhtäkkiä tunteistaan puhumaan kun ei aiemminkaan ole sitä tehnyt

Asuuko se sun luona ilmaseks tai halvalla? Kuulostaa, että halpa asunto on se, mitä se haluaa eikä muusta välitä. Sanoo, että muuttaa heti pois, jos niin sanot. Vaadi kunnon vastaus heti!

Jos tunteista ei koskaan kerro, se on merkki siitä ettei tunteita ole. Et saa miestä kertomaan mitään mitä hän ei tunne.
Ja usko pois, miehesi ei ole maailman ainoa alkoholiongelmaton tai ei-väkivaltainen mies joten vaihtoon vaan. Eikö olisi vaihteeksi kiva saada rakkautta?

Yhteistyössä