V
vierailija
Vieras
Kaikki alkoi siitä kun satuin istumaan useamman kerran tätä miestä vastapäätä bussissa, ilmeisesti kuvitteli että kyttään häntä, kerran ärjyi mulle ja näytti nyrkkiä näin osoitti mieltään että mun tulisi pysyä kaukana hänestä. Välillä on ollut pidempiäkin aikoja kun en ole nähnyt häntä, asuu kuitenkin ilmeisesti samalla alueella mun kanssa ja itse pyrkii ottamaan kontaktia minuun katsomalla pitkään että meneekö tuossa taas se sama nainen. Tämä ahdistelu ei ole ollut seksuaalista, vaan vihamielistä, kerran hän tuijotti vihaisesti minua koko bussimatkan ajan! Nyt viimeaikoina hän on ollut juomassa kaupan vieressä kaljaa jossa teen ruokaostokset, en haluaisi tuntea näin mutta oon alkanut miettimään tän miehen takia että uskallanko mennä enää tuohon kauppaan, mitä reittiä menen sinne... eikä mielestäni näin pitäisi joutua tuntemaan, vaan jokaisella on vapaus liikkua! Mietin myös että mihin tämä voi pahimmillaan johtaa jos mies vaikkapa alkoholipsykoosissa ja harhainen... murhaa minut?
Kyseessä roteva vanha mies, olen aivan varma etten tunne häntä ja en kyttää ketään, olen pienikokoinen nuori nainen joten siinäkin mielessä tämä ahdistelu on todella törkeää!
Kyseessä roteva vanha mies, olen aivan varma etten tunne häntä ja en kyttää ketään, olen pienikokoinen nuori nainen joten siinäkin mielessä tämä ahdistelu on todella törkeää!