Tuntematon mies puri naiselta kadulla korvan irti TURUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sairasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sairasta

Vieras
Tuntematon mies puri naiselta korvan irti Turussa

Sunnuntai 8.7.2012 klo 11.28

Sekavassa tilassa ollut mies kävi seurueen kimppuun kadulla.

Tuntematon keski-ikäinen mies puri naiselta korvan irti Turussa myöhään lauantai-iltana. Pahoinpitely tapahtui Töykkäänkadulla, muutama kilometri keskustasta.

Sekavassa tilassa ollut mies kävi kadulla ensin kahden miehen kimppuun lyöden ja potkien näitä. Hän kuristi seurueen naista ja puri tältä korvan irti, kertoi Varsinais-Suomen poliisi.

Motiivikseen epäilty sanoi, että kadulla liikkunut tuntematon seurue oli tehnyt hänen perheenjäsenelleen pahaa. Poliisi otti väkivaltaisen, sekavan miehen hoteisiinsa.

Poliisi tutkii asiaa törkeänä pahoinpitelynä. Poliisin mukaan lääkärin arviota tarvitseva mies oli vielä sunnuntaina sekavassa tilassa.

STT

Töykkälänkatu on kyllä kaupunginosassa, jossa ei kukaan normaali ihminen oleskele edes päivisin. Sielläpäin asuu hiukan syrjäytyneitä ja sossuntukilaisia sun muuta väkeä.
Taitaa siellä muutama normaalimpikin olla, mutta vähemmistössä ovat.

Mutta täytyy sitä tarkkana olla.

Hyrrrr....

Tuollaiset sekopäät on pelottavia. Kaikenmaailman hörhöt hyökkää ihan yhtäkkiä ohikulkijoiden päälle. Vastikään luin jostain lastenvaunujen kimppuun hyökänneestäkin tyypistä.

[QUOTE="Hmmm";26641004]Töykkälänkatu on kyllä kaupunginosassa, jossa ei kukaan normaali ihminen oleskele edes päivisin. Sielläpäin asuu hiukan syrjäytyneitä ja sossuntukilaisia sun muuta väkeä.
Taitaa siellä muutama normaalimpikin olla, mutta vähemmistössä ovat.

Mutta täytyy sitä tarkkana olla.[/QUOTE]

No mun ystäväni perheineen asuu Töykkälänkadulla kivassa rivarissa. Se pihapiiri on kiva, mutta aika hurjaa aluetta tuntuu se ympäristö olevan. Itse en siis ole turkulainen.

Mies puri naiselta palan korvasta irti Turussa
Kotimaa | Turun Sanomat 11:08
Päivitetty 11:17

Sekavasti käyttäytynyt mies puri naiselta palan korvasta irti Töykkälänkadulla Turussa. Pahoinpitely tapahtui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä puoli kahden aikaan. Kaksi miestä ja yksi nainen viettivät pitkäksi venähtänyttä iltaa kerrostalon pihalla, kun heidän kimppuunsa kävi tuntematon, hyvin aggressiivisen ja holtittoman oloinen mies.

Lyhyen riidan jälkeen epäilty löi ja potki kahta miestä. Lisäksi hän kuristi seurueen naista, ennen kuin kävi hampaillaan kiinni tämän korvalehteen. Epäilty väitti seurueen tehneen pahaa hänen perheenjäsenelleen. Kaikki osapuolet ovat 50–60-vuotiaita. Uhrit olivat nauttineet runsaasti alkoholia.

Purija on poliisin hoteissa pidätettynä. Poliisin mukaan mies tarvitsee lääkärin arviota ja oli vielä sunnuntainakin sekava. Tapausta tutkitaan kahtena törkeänä pahoinpitelynä sekä pahoinpitelynä. Uhrit ovat saaneet ensiapua vammoihinsa.

Samana yönä Turun keskustassa tapahtui useita pahoinpitelyjä, joihin liittyi liiallinen alkoholin käyttö. Poliisin mukaan kiirettä riitti niin paljon, että putkatilasta ja partioista alkoi olla pulaa. Vakavilta vammoilta kuitenkin vältyttiin.

:( kaikkia hulluja sitä löytyy.

Mullakin tuli yks ilta vastaan sekavanoloinen nuori mies, olin (taajamassa) koiran kanssa lenkillä. Lähti tulemaan kesken autotietä mun puolelle tietä, siinä kohtaa käännyin kannoillani. Tuli perässä, joten vaihdoin itse tienpuolta. Mies alkoi seurasi perässä ja vaihtoi tienpuolta, joten mä vaihdoin taas myös... sain pidettyä n. 10 metrin etäisyyden kyseiseen heppuun. Varmaan näytti hiton typerälle, mutta mulle vaan tuli selkärankaan sellainen olo että "karkuun"! Onneksi se kiinnostui yhtäkkiä jostain autosta ja lähti sen perään..... eli, jos vähääkään tuntuu siltä niin KÄÄNTYKÄÄ, MENKÄÄ KARKUUN. Luottakaa vaistoihinne. Aina se ei tietysti ole mahdollista. Mutta ainakin parempi paeta turhaan kuin kohdata joku umpihullu.....

[QUOTE="turkulainen";26641176]:( kaikkia hulluja sitä löytyy.

Mullakin tuli yks ilta vastaan sekavanoloinen nuori mies, olin (taajamassa) koiran kanssa lenkillä. Lähti tulemaan kesken autotietä mun puolelle tietä, siinä kohtaa käännyin kannoillani. Tuli perässä, joten vaihdoin itse tienpuolta. Mies alkoi seurasi perässä ja vaihtoi tienpuolta, joten mä vaihdoin taas myös... sain pidettyä n. 10 metrin etäisyyden kyseiseen heppuun. Varmaan näytti hiton typerälle, mutta mulle vaan tuli selkärankaan sellainen olo että "karkuun"! Onneksi se kiinnostui yhtäkkiä jostain autosta ja lähti sen perään..... eli, jos vähääkään tuntuu siltä niin KÄÄNTYKÄÄ, MENKÄÄ KARKUUN. Luottakaa vaistoihinne. Aina se ei tietysti ole mahdollista. Mutta ainakin parempi paeta turhaan kuin kohdata joku umpihullu.....[/QUOTE]
hui!! mä olisin varmaan alkanut parkua kauhuissani ja lähteny juoksemaan

Onkohan tuossa sama aiheuttaja takana kuin näissä mitä maailmalla on tapahtunut, että joku tuntematon hyökkää (yleensä alasti) kimppuun ja alkaa purra/syödä ihmistä. Hyi, ettei vain olisi tosiaan joku uusi huumemömmö joka aiheuttaa tuollaista. Aika pelottavaa :(

3 alkoholistia istui kerrostalon pihalla juomassa,vaikkeivät itse Töykkälänkadulla asukaan,paikalle sattui 4. alkoholisti.juopot alkoivat soittaa suutaan tulijalle,alkoivat haukkua tekijän sukulaista,joka asuu talossa eikä itse ole alkoholsti.Tekijä pillastui..