Tuntemattomat äidit loukkasivat minua leikkipuistossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmp";28782092]Tämä ystävä sitten totesin siihen, että: "Sä olet Anne (Nimi muutettu) täysin oikeassa. Toi tuli kyllä ihan selvästi tänne vaan vokottelemaan miehiä!"
[/QUOTE]
Muuten olisi voinut mennä täydestä, mutta ei edes Salatuissa Elämissä ole noin teennäisiä repliikkejä.

[QUOTE="Sari";28782547]Näköjään palstallekin on eksynyt joku mt-potilas. Kommentista päätellen.[/QUOTE]

Minä taas epäilen ap:n olevan. Jos ei mt-ongelmainen, niin tyhjäntoimittaja/luuseri porvoosta.

niin tyypillistä leikkipuistomammailua :( toissapäivänä olin samankaltaisessa tilanteessa, menin miehen siskon juttuseuraksi kun hän vei lapsensa puistoon. ei mennyt kauaa kun joku koppava luuska tuli aukomaan hänelle päätään, haukkui vaatteet, hiusmallin, meikin, kynsilakankin julisti huorahtavaksi siinä lasten kuunnellessa silmät pyöreinä. lisäksi väitti kivenkovaan että hän ei voi olla lastensa oikea äiti koska hän on aivan liian hoikka kahden lapsen äidiksi... viisivuotias yritti hädissään vakuuttaa että äiti on ihan oikeasti äiti, ja luuska käski pikkutytön pitää turpansa kiinni. siinä vaiheessa saatoimme ehkä ihan vähän hermostua, kukaan ei itketä pikkulasta äidin tai josie-tädin kuullen >:( helvetti niitä hiekkalaatikoilla vaanivia kalkkunoita, en tiedä miten ne kehtaavat aukoa päätään täysin ventovieraille ihmisille

[QUOTE="jocelyn";28782604]niin tyypillistä leikkipuistomammailua :( toissapäivänä olin samankaltaisessa tilanteessa, menin miehen siskon juttuseuraksi kun hän vei lapsensa puistoon. ei mennyt kauaa kun joku koppava luuska tuli aukomaan hänelle päätään, haukkui vaatteet, hiusmallin, meikin, kynsilakankin julisti huorahtavaksi siinä lasten kuunnellessa silmät pyöreinä. lisäksi väitti kivenkovaan että hän ei voi olla lastensa oikea äiti koska hän on aivan liian hoikka kahden lapsen äidiksi... viisivuotias yritti hädissään vakuuttaa että äiti on ihan oikeasti äiti, ja luuska käski pikkutytön pitää turpansa kiinni. siinä vaiheessa saatoimme ehkä ihan vähän hermostua, kukaan ei itketä pikkulasta äidin tai josie-tädin kuullen >:( helvetti niitä hiekkalaatikoilla vaanivia kalkkunoita, en tiedä miten ne kehtaavat aukoa päätään täysin ventovieraille ihmisille[/QUOTE]

ap siis on mt-ongelmainen?

Yleensä ne suunsoittajat ja solvaajat muuten on näitä BMI 25-> mutseja vuokratalolähiöistä tai sitten +35v äitejä hienoston omakotialueelta yli tonnin maksavine vauinuineen.
Epävarmuutta kompensoidaan suuta soittamalla ja kyräilemällä toisia äitejä, mitä nuorempi ja hoikempi niin sitä pahemmat jutut ja mulkoilut. Vaan voi harmi kun meitä muitakin äitejä on ja meillä on täysi oikeus toimia omalla tavallamme vaikka teitä kuinka suututtaisi ;) Kun jättää aamiaissitruunan väliin tai käyttää edes sokeria mausteena niin voi moni asia helpottaa. Nutturaakaan ei kannata sitoa liian tiukalle ;)
Ne kerrat kun mua on mulkoiltu, niin on olleet +30v vähän pyöreämpiä äitejä asialla. Mulla on aina lapsen kanssa liikkuessa vaatetuksena imetyspaita ja farkut/polvimittaiset shortsit, sandaalit tai tennarit. No, kai siinä sitten on kovasti kadehdittavaa kun BMI on normaalilla tasolla. Liekö kateellisia siitä, että vaikka on lapsi niin on aikaa ja viitseliäisyyttä huolehtia myös omasta hyvinvoinnista. Kenenkään miestä en ole minäkään ryöväämässä, omassa on kestettävää ihan riittävin määrin :laugh:
Vai olisiko kadehdinnan aiheena ehkä vaan se, että nautin lapsestani ja uskallan näyttää sen muutenkin kuin naama yrmeänä vaunuja työntäen. Meillä lapsi pääsee syliin jos haluaa ja on turvallinen paikka sylitellä enkä tuki toisten kulkuväylää (esim tien reunaan jne).

Hassuja jotkut äiti-ihmiset.

Kävelin kolmena päivänä todella isossa kauppakeskuksessa.
Kyllä siellä tuli jos sit jonkin moista asua vastaan.
Pientä ja suurta. Pyöreillä äideillä tursus makkarat, laihoilla kangas minimissä.
Vaikka itseeni jopa nauratti heidän asunsa niin en silti sitä heille ääneen sano.

Meandin vaatteet ei vaan istu kaikkien päälle. Joskus voisi katsoa peiliin;)

Aika kesya!
Meidan puistossa kay sellanen "mamma", etta sen normivaatetus on nahkainen minihame, verkkosukat ja joku sellanen mahan paljaaksi jattava korsettitoppi. Ja tietty piikkikorot.
Tosin sen muksut on vahan vanhempia (alle 10 kuitenkin), ettei sen niiten perassa tarvii juosta. Siella se aina istuu penkilla ja vetaa rookia putkeen ja tekstailee.
Etta jos aloittajan linkista loytyy jotain tan tyylista kuvaa, niin sitten ymmartaisin mahdolliset "pitkat katseet" (itella meinas vahingossa jaada vahan huuli pyoreeks kun ekan kerran satuttiin samaan aikaan puistoon, mutta kaikkeen tottuu ja nykyaan vahan vaivihkaa vaan tsekkaan, millasen yhdistelman se on silla kertaa paalleen vetanyt).

Tuon muodottoman vaatepuun päällä asu näyttää siveältä, mutta jos on vähänkin kurveja ja tiukat housut ja paita, niin se voinäyttää jonkun mielestä hiukan liian seksikkäältä. Mutta Asiatonta käytöstäjos naiset todellakin ääneen arvostelevat toisten vaatetusta.

Mulle kanssa tänään kaupan kassa sano "hyi helvetti" kun näki mut. Sen ei kai pitäny sanoo ääneen sitä kun ilme oli vähän outo sen jälkeen, jotenki hätääntyneen olonen muutenki.

Mul tuli niin paha mieli tosta.

Yhteistyössä