Tuntui hyvältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin flunssa yli viikon. Yskä, nuha ja päänsärky vaivasi. Lihakset kipeät ja ruoka ei maistunut. Eillen illalla kammerruin saunaan ja voi saamari kun tuntui leppeä, lämmin löyly hyvältä. Tunsin kun lima alkoi irrota ja lihakset norjistuivat. Pitkän, hyvin nukuttun yön jälkeen palautui seksihalut ja tänä aamuna vaimon kanssa eii kun aamupanolle. Jumatsuka kun tuntui hyvältä. Kaksi, yli viikon puutteessa ollutta rietastelivat oikein kunnolla. Edestä ja takaa. Päältä ja alta. Suuta ja kättä. Orgasmin tullessa tuntui todella siltä, että nyt lähtee varpaista kynnet. Orgasmi oli rajuin pitkään aikaan molemmilla. Mietittiin vaimon kanssa, että kantaisko vartoa pitempään seksiä. Ajatus jäi muhimaan, mutta vieläkin puisttattaa kun muistelen aamuista sessiosta.

Olin flunssa yli viikon. Yskä, nuha ja päänsärky vaivasi. Lihakset kipeät ja ruoka ei maistunut. Eillen illalla kammerruin saunaan ja voi saamari kun tuntui leppeä, lämmin löyly hyvältä. Tunsin kun lima alkoi irrota ja lihakset norjistuivat. Pitkän, hyvin nukuttun yön jälkeen palautui seksihalut ja tänä aamuna vaimon kanssa eii kun aamupanolle. Jumatsuka kun tuntui hyvältä. Kaksi, yli viikon puutteessa ollutta rietastelivat oikein kunnolla. Edestä ja takaa. Päältä ja alta. Suuta ja kättä. Orgasmin tullessa tuntui todella siltä, että nyt lähtee varpaista kynnet. Orgasmi oli rajuin pitkään aikaan molemmilla. Mietittiin vaimon kanssa, että kantaisko vartoa pitempään seksiä. Ajatus jäi muhimaan, mutta vieläkin puisttattaa kun muistelen aamuista sessiosta.
Sama täällä. Olin vikon työmatkalla pääkirkolla ja kotiuduin perjantaina. Jo kotioven avattuani huomasin vaimon silmissä kiiltävän kiihkon. Viikon paussi seksitä oli tehnyt tehtävänsä. Sauna oli lämmin, joten pitemittä puheitta sunaan. Vaimon riisuuntuessa pamahti minulla jortikka tanakkaan seisokkiin. Vaimo katsoi elintäni hymyillen ja sipaisi kadelään räjähtämispisteessä olevaa kulliani, -Odotahan veitikka rauhassa, saunotaan ja ruokaillaan ensin. Sitten pääset tositoimiin, sanoi vaimo ilkikurinen pilke silmänurkassaan. Saunottiin, syötiin ja nautittiin parilasillista punaviiniä ruuan kera. Vaimo kävi laittamassa seteroista hiljaa soimaan hidasta nojailu musiikkia. Liikkuttiin musiikin tahdissa keinuen makuuhuoneeseen.Kaaduttiin sängylle, jolloin vaimon kylpytakki avatui. Nännit terrhakasti nöpöttäen paljaat rinnat suoraastaan vaativat suutelua . Tieni vei alemaksi, kohdaten vaimon tuuhean siistiksi rajatun lemmen mättään. Kieli aloitti työnsä. vaimo kiemurteli ja voihki. -Lopeta, en kestä enää. Tule pois, en halua vielä laueta. Anna minä otan vuorostani sinulta suihuin. Käännyin selälleni ja pian oli minun vuoroni varoittaa; Minä laukean kohta jos et lopeta, varoitin vaimoa. Lepäilimme hetkisen vierekkäin suudellen ja toisiamme hyväillen, kunnes vaimo kääntyi selälleen ja sanoi: - Tule nyt. Tule aluksi päälle, Avoimena odotti täyttymyksenlähde pelastaajaansa. Työnnyin varovasti sisään seuraten vaimon kasvojen ilmettä Nautintto peilautui kasvojen liikkeistä ja huokauksita. Työnnin tosi hitaasti välillä peruuttaen kullin aivan emätin aukolle saakka. Jonkun kerran runttasin oikein kunnon nainti työnnön jolloin vaimolta pääsi voihkaisu.
Viimein vaimo halusi ratsaille. Äännyin selälleni ja vaimo ohjasi terhakaan soturin sisälle. Ei kestänyt kauan kun huomasin vaimon huipun olevan tulossa. Jännitin selkäni kaarelle jolloin pääsin aivan pohjalle saakka. Vaimon orgasmin tullessa räjähti minulta lasti. Hengästyneenä ja nautinnon jälkimainigiessa vapisten vaimoni vetäytyi minusta. Suuteli ja sanoi: -Ihanaa kulta. Tervetuloa kotiin. Eikö ole kivaa kun lapset on maailmalla ja me voidaan rakastella milloin vain. -Kyllä on ja olipa se kunnon kotiintulotoivotus. Kiitos , vastasin. - Ei tämä jää tältäilallatatäan, lupasi vaimo. Eikä jäänytkään.

Joskus selipaatti on todella hyvä ratkaisu, sitä saa järjettömiä orgasmeja kun on ollut pitkään puutteessa 🤪

Yhteistyössä