S
surullisin
Vieras
On tehnyt tuloaan jo jonkun aikaa,kamalaa riitaa ja ties mitä ollut,luulin että olin jo sopeutunut ajatukseen. Eilen illalla kun mies hävisi johonkin oli olo että ei ole mitään väliä,mutta nyt hajoan ihan täysin,itken hysteerisenä ja tuntuu että tukehdun.
Jotenkin mies pahentaa tätä lähtemällä joka ilta johonkin sanomatta mitään,ja itse olen raskaana ja lapsia pari joten mihkään en pääse,kotona möllötän ja mietin miten hän senkun nauttii ja on onnellinen kun pääsi minusta. Tuntuu että en kestä enää,en yhtään. Näin pahaa oloa ei ole olemassakaa.
Lisäksi tulee mietittyä kaikkea tyhmää,miten ikinä,koskaan en tule parisuhdetta edes löytämään,kolmen lapsen yhmm
Tyhmää ja ristiriitaista kun toisaalta mietin että en todella haluaisikaan,mutta silti inhottavalta tuntuu kun tämä raskaus jotenkin sinetöi koko homman,en voi tehdä enää mitään,olen vankina. Tuntuu että vauvaa en haluaisi edes.. mutta viikkoja jo niin paljon että myöhäistä,enkä oikeasti mitään voisi tehdäkään,kunhan johonkin vuoronperään vihan ja pettymyksen tunteita suuntaan.
Anteeksi,tosi sekavaa tekstiä,yksin täällä itken,ei ketään tukena niin halusin johonkin vaan purkautua... kiitos ja anteeksi.
Jotenkin mies pahentaa tätä lähtemällä joka ilta johonkin sanomatta mitään,ja itse olen raskaana ja lapsia pari joten mihkään en pääse,kotona möllötän ja mietin miten hän senkun nauttii ja on onnellinen kun pääsi minusta. Tuntuu että en kestä enää,en yhtään. Näin pahaa oloa ei ole olemassakaa.
Lisäksi tulee mietittyä kaikkea tyhmää,miten ikinä,koskaan en tule parisuhdetta edes löytämään,kolmen lapsen yhmm
Anteeksi,tosi sekavaa tekstiä,yksin täällä itken,ei ketään tukena niin halusin johonkin vaan purkautua... kiitos ja anteeksi.