Tuntuu että muisti pätkii, mutta nettitestit väittää muuta. Onko mulla sitten huono muisti vai miksi tätä pitäis kutsua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelman nimeä etsin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelman nimeä etsin

Vieras
Saatan lähteä tekemään jotain ja kesken matkan unohdan mitä olin menossa tekemään ja minne. Sattuu varmaan melkein joka päivä vähintään kerran. En muista mikä päivä on tai oonko esim. syönyt tänään ollenkaan tai etenkään mitä oon syönyt yms. Unohdan kesken lauseen ihan täysin mitä olin sanomassa ja seuraavaksi sen mistä edes puhuin jne. Muutakin vastaavaa tapahtuu mutta en nyt muista mitä kaikkea :D Mutta oon tehnyt netissä muistitestejä ja ne menee ihan hyvin. (tohtori.fi:ssä sen sanalista-testin ja sitten sellaisia kuvakorttien kääntelyjuttuja)Miten se voi olla mahdollista? Onko mulla sitten huono muisti vai ei? Jos ei oo huono muisti niin miksi tätä pitäisi sitten kutsua? Huom. mulla ei oo lapsia ja oon nukkunut hyvin, joten tämä ei oo siis mitään univeloista johtuvaa sekavuutta. Enkä siis etsikään tälle nyt syytä, vaan haluan tietää että onko tämä teistä huonomuistisuutta ja jos ei oo niin miksi tätä pitäisi sitten kutsua.

Väsymyksen, stressin, nälän, kiireen, mielialaongelmien, fyysisten sairauksien ym. mukanaan tuomaa keskittymiskyvyttömyyttä. Tosi moni luulee, että on iskenyt dementia. Tosi yleistä.

Yhteistyössä