hei! no voin kertoa että et ole yksin.mulla ei miehen kanssa ongelmaa mutta uhmaiässä oleva tyttö (1v 9kk) ja raskausviikkoja 37+4,kotityöt ei paljon kiinnosta ja raha-asiat painaa,tästä voi jo päätellä jotain meidän arjesta.no mutta täs ois mun osote mihin voisit kirjottaa aluksi vaikka ihan normaalista päivästäs jos haluat: pupseli-83@netti.fi
Moi!
Minä oon kahden lapsen ( 03 ja 04) kanssa päivät kotona ja tunnen kans tosi monesti että oon kaikkien asioitten kanssa yksin. Asutaan maalla ja täältä ei mitään kulkupeliä kavereille tai muualekaan. Ja isäntä paiskii töitä aamusta iltaan.. Ja ressaa!
jos kiinnostaa juttukaveri niin mailaile! elanneli@luukku.com
mulla on ja tulee olemaan rankkaa kun mies lähtee huomenna rauhanturvaajaksi kosovoon ja tulee sieltä ekan kerran lomalle vasta kun on meikäläisen laskettu aika eli 29.6 :/
kotona on mun ja ison mahan lisäksi vielä vilkkaat poika(5v) ja tyttö(2v)! eli tekemisen puutetta ei ole \|O
krooninen väsymys ja lonkka kivut seurana
jep, mulle voi lähettää mailia osoitteeseen: maippi-79@suomi24.fi
Siltä tosiaan välillä tuntuu....
Päivät itse töissä, illat neljän lapsen kanssa ( 10 v, 9 v, 4 v ja 3 v), mies viikot reissuhommissa eli eipä siinä paljon arjen asioita toisen kanssa jaella.....
Kirjoittele teitsu4@luukku.com
MOI!
musta tuntuu että meillä samanlainen tilanne. Itse päivät kotona 4 lapsen kanssa. Mies yksityisyrittäjä ja aioista kova trerssi päällä. välilllä tuntuu, että kaikki kaatuu. MEilaillaan jos kiinnostaa. Osoite on saltsus@jippii.fi :flower:
tiedän tunteen, mulla sama vaiva! Lähetä myös mun juttuun viest! Niin oishan se ihan kivaa jos minäkin saisin jotain pirteetä elämääni! Mutta minä en voi antaa mese osoitetta enkä sähköpost. Mutta voihan sitä näinkin meilailla...hehheh! No mut lue myös mun juttu! moi! :heart: