Tuntuu, että pissaan jatkuvasti, vaikken edes nyt juo niin hirveästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pissaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pissaliisa

Vieras
Mistä voisi johtua??

Baarissakin jos olen, saan ravata aivan kokoajan pissalla. Vessasta kun pääsen takaisin pöytään, voi 5min päästä jo olla pissahätä.

Join 2 kuppia kahvia 5 aikaan ja tuntuu, että pissaan sitä vieläkin... Tai siis tuntuu, että kaikki juomat tulee heti läpi ja vielä moninkertaisena

Joka mainostauolla olen nytkin käynyt vessassa, eikä ole kyse pelkästä hädän tunteesta vaan ihan oikeasta hädästä, pissaa tulee reippaasti...

Luulisi nyt että kuivuu tätä tahtia, vai juonko huomaamattani vain niin paljon sitten... Limupullo on nytkin tuossa vieressä ja hörpin siitä silloin tällöin, mutta tosiaankin HÖRPIN, en juo litratolkulla

Mäkin käyn KOKOAJAN kusella. Lääkäriltä joskus kysyin sitä. Sanoi, että mun rakko ei ole tottunut enää siihen, että kävisi harvemmin pissalla. TUleeko sitä oikeasti paljon vai kuvitteletko aan. Ota joku kannu ja mittaakoko vuorokauden kusemismäärä. Sillähän se selviää. Muista myös mitata vuorokauden juomisesi.

Mulla menee niin, että jos hörpin pikkuhiljaa juotavaa (ihan mitä vaan) mulla on koko ajan pissa hätä. Mutta jos juon lasillisen, käyn vessassa, niin sit ei tarvi ravata..
Illalla aina käy niin, vaikka en edes olis juonu, käyn vessassa ja lähden miehen mukaan kun käy tupakalla ulkona, tullaan sisälle, mun on käytävä taas pissalla ja sit vasta sänkyyn. Jos menen sänkyyn käymättä pissalla, en saa unta kun tuntuu että hätä yltyy hetkessä sietämättömäksi.

Mä vielä kuukaus sit kävin yöllä 2 kertaa pissalla, vaikka en juonut illalla tai yöllä. Mutta nyt ei enää oo tarvinu käydä ja oi mikä ihanuus on kun saa nukkua kunnolla.. Synnytyksistä mulla on aikaa 3 vuotta ja 1v8kk.

ja usein tulee tosi kova hätä ihan yhtäkkiä, tuntuu kuin juomiset tulis läpi yhtäkkiä ja nopeasti.. sit on päästävä vessaan ja nopeasti, koska rakko on ihan täynnä

Mulla jännitys oireilee niin, että täytyy käydä pissalla vähän väliä, mikä välillä on tosi noloa. Mutta tää siis tietty vaan sosiaalisissa tilanteissa, ei kotona ittekseni ollessa.

rakon voi totuttaa tiheälle virtsaamiselle tai harvemmalle, jos siis ei mitään sairautta ole. itselläkin joskus sellaisia kausia, että vahingossa alkaa tiheään ramppaan "varalta" vessassa ja sit siitä tulee tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
rakon voi totuttaa tiheälle virtsaamiselle tai harvemmalle, jos siis ei mitään sairautta ole. itselläkin joskus sellaisia kausia, että vahingossa alkaa tiheään ramppaan "varalta" vessassa ja sit siitä tulee tapa.

siis en käy varalta, vaan hätä on ihan oikeasti kova. Nytkin olen 5min yrittänyt pidättää, mutta kohta on mentävä

kaverin luona kun olin yötä, sanoi että kävin yöllä vessass enkä muista ite mitään... täytyy viritellä jokin juttu, jotta näen käynkö yölläkin sitten unissani

Yhteistyössä