tuntuu ettei voi enää TAAS luottaa =¨(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
voi p.ska mä sanon!!!
tossa kävin kuvake.netissä kattomassa kommentit ja samalla sit olisin laittanu miehelle "hyvää työpaivää"..mutta!
huomasin sitten että joku naishenkilö oli laittanu ukolle kommenttia että
"kiitos,oon 18 kuinka niin?"
ei siinä mitään,saahan sitä muiden kanssa jutella ja silleen..
kurkkasin sitten uteliaisuuksissani että mitä ukko oli sille laittanu niin eteen hyppäs tämmänen viesti!!

"söpö typy olet minkä ikäinen olet jos saisi kysyä..?" sitten tossa oli semmonen "nuolasu" hymiö perässä.

mitähän tästä pitäs nyt ajatella?joskus oon törmänny miehen mese keskuteluihin missä se ehdottaa seksiä tai suihinottoa ym. !!
nää kaikki keskustelut on käyty kun oon ollu töissä tai nukkumassa,ja mies on ollu täällä.siis saatetan mennä samaan aikaan nukkumaan ja mies herää ja tulee koneelle!!

just kun rupes menemään tooosi hyvin,vauva tulossa ja yhteenmuutto edessä.
tuntuu ihan sairaaaan pahalta!!!

pientä vertaistukea ja apuja???
*kyynel*

"ja ei oo mikään provo,ihan vakkarina jo pidemmän aikaa palstalla hillunu,nyt vaan harmaana olen"

no toivon tosiaan niin,mutta se ihmetyttää miten ukko koko jan hokee ettei haluu menettää mua koskaan ym. mutta miks sitten tekee tommosta kun tietää että nään sen kuitenki?itse saan sitten huutoo jostain "onneks olkoon" viesteistä mitä tulee vauvan ultrakuviin ym.
en ees koe olevani mustis,tai siis miks pitää tieten tahtoen tuottaa toiselle pahaa mieltä?

"Jospa se on patologinen pettäjä joka ei pysty lopettamaan eikä edes tajua tekevänsä jotain ennen ku on liian myöhästä."

saatat olla oikeessa..ja sekin selittäisi sen miksi aina on niin kiinnostunu mun tekemisistä ja huolissaan siitä että jätän sen kun luulee/kuvittelee mun tekevän samaa..
laitoin äsken tekstiviestin (mieluummin niin ku olisin soittanu ja raivonnu) että on kiva lukea tommosta tekstiä (laitoin siihen sen viestin) että menee mun ymmärryksen yli,enkä kato sormien läpi tommosta.
vastauksena siihen tuli "aha,ok"

voi paakun paakku!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
"Jospa se on patologinen pettäjä joka ei pysty lopettamaan eikä edes tajua tekevänsä jotain ennen ku on liian myöhästä."

saatat olla oikeessa..ja sekin selittäisi sen miksi aina on niin kiinnostunu mun tekemisistä ja huolissaan siitä että jätän sen kun luulee/kuvittelee mun tekevän samaa..
laitoin äsken tekstiviestin (mieluummin niin ku olisin soittanu ja raivonnu) että on kiva lukea tommosta tekstiä (laitoin siihen sen viestin) että menee mun ymmärryksen yli,enkä kato sormien läpi tommosta.

voi paakun paakku!!!

Jos se käyttäytyy noin kylmän rauhallisesti, ole sinä sitte jääpuikkoakin viileämpi. B)

No huh,huh.Onpas sulla hankala tilanne,eipä kateeks käy.
Perusteellinen keskustelu olis paikallaan.
Minä en ite kyllä kattelisi tuollaista,mutta...
Toivottavasti saatte jonkin sortin ratkaisun ongelmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
Jospa se on patologinen pettäjä joka ei pysty lopettamaan eikä edes tajua tekevänsä jotain ennen ku on liian myöhästä.

Mun exä oli tällänen,siis kyliltä tuli korviin ja pari kertaa näin itsekkin vieraan naisen kaa,ja oikeesti se oli niinku mitään ei olis tapahtunut,eikä tänä päivänäkään vielä ymmärrä satuttaneensa mua verisesti ja ihmettelee kun en halua olla väleissä.
Toope mikä toope

voi paakun paakku!!!

Kuulostaa ihan ex miesystävältäni, jonka kanssa en tosin ehtinyt seurustella kuin vuoden. Tuo muille kommentoiminen oli mulle myös liikaa "kaunotar, sulla on maailman kauneimman väriset silmät" ahaa.. ihan kun minä en olisi halunnut kuulla tuota hänen seurustelukumppaninaan mutta näitä imarteluja sai kaikki muut osakseen. Mua jaksoi alkuaikoina imarrella, mutta siihen se loppui ja miehetä tuli kuin toinen ihminen. Jutut alkoi olemaan "ajatteletko sä koskaan kun näet miehiä, että millasta heidän kanssaan olis sängyssä, miehet kun näkee vastaantulevia naisia niin tulee ajateltua miltä se näyttäis sängyssä" huh. Jne.. Sopi sitten kahden netissä juttelemansa tytön kanssa tapaamisenkin muka "ystävinä". Toisen teki salassa ja kuulin siitä sitten vasta kun ilmoitti pokkana lähtevänsä taas jotain toista ystävää tapaamaan ja siinä sitten paljastui. Sanoi että sori elä tuu nyt viikonloppuna kun hän lähtee tampereelle, siihen loppui meidän juttu. En jäänyt arvailemaan että mitähän siellä tapahtuu, sanoin että menkööt vapaana miehenä sitten. Onneksi pääsin eroon ennen kuin mitään vakavampaa aloin hänen kanssa suunnitella.

hmm..yritin sitä keskustelua.soitin,jätkä paino puhelun poikki ja lähetti viestin että "anteeks tosta" ja rupes puolustelee itteensä et "kai sitä nyt kommentoida saa"..
mun tunteet rupee olee ihan kohta tosiaan loppu,toi yks ei näe mitään vikaa omaa käyttäytymisessään.

no,eipä olla vielä yhteen muutettu,eikä näillä näkymin muuteta...lapsi on tulossa mutta pärjään varmasti yksin paremmin kun tommosen kanssa

tässä äsken tullu viesti (on pakko laittaa kun räjähdän kohta)

"mut tee mitä lystäät,sano vaan kun tää suhde on ohi ja ei millään pahalla mutta tuntuu kun en seurustelis sun kanssa ollenkaan,ihan kun meijän välissä olis paljon etäisyyttä"
miten h-vetissä toi pitäs ottaa..ehkä parempi antaa olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
kuvake.netissä

Ei taida olla sulla ihan kamalasti ikää......?

Mita silla ialla on tallaisen asian kanssa valia? Nuoriako tallaiset loukkaa ja iakkaampia ei? Vai toisin pain?

No ei ainakaan minua henk. koht. liikuttaisi tippaakaan, jos ukko "nuoleskelisi" netissä just ja just täysi-ikäisiä typysiä =)
Eli ehkä meitä vanhempia ei juurikaan loukkaa.

hmm..yritin sitä keskustelua.soitin,jätkä paino puhelun poikki ja lähetti viestin että "anteeks tosta" ja rupes puolustelee itteensä et "kai sitä nyt kommentoida saa"..
mun tunteet rupee olee ihan kohta tosiaan loppu,toi yks ei näe mitään vikaa omaa käyttäytymisessään.

no,eipä olla vielä yhteen muutettu,eikä näillä näkymin muuteta...lapsi on tulossa mutta pärjään varmasti yksin paremmin kun tommosen kanssa

tässä äsken tullu viesti (on pakko laittaa kun räjähdän kohta)

"mut tee mitä lystäät,sano vaan kun tää suhde on ohi ja ei millään pahalla mutta tuntuu kun en seurustelis sun kanssa ollenkaan,ihan kun meijän välissä olis paljon etäisyyttä"
miten h-vetissä toi pitäs ottaa..ehkä parempi antaa olla?
siis mieskö ton laitto? :o ehkä tosiaan ois parempi unohtaa koko mies tai sit istutte alas,ja puhutte asiat selviks.. :hug:

nytten ei mies saa kuulemma tarpeeks rakkautta..oon muuttunu heti kun sain tietää odottavani!joo yleensä raskaus muuttaa ihmistä ja ajattelu tapaa sekä suhtautumista asioihin...

ehkä joo mun kannattais jatkaa yksin mahan knassa eteenpäin.
tästä samasta asiasta on puhuttu jo aikoja sitten ja useampaan otteeseen.
kaikista parasta tässä on se että sillon kun ruvettiin seurustelemaan niin mulla oli vielä puhelimessa viestejä exältä (monen kuukauden takaa) ja tää sit luuli et oon meijän seurustelun aikana lähetelly niitä(ei viittiny päivämääriä kattoo)..siitä rupes mulle paasaamaan että se ei koskaan unohda sitä miten tekstailin exän kanssa kun me jo seurusteltiin.tana et pistää vihaks!

"tuntuu että teidän välissä paljon etäisyyttä???

tuohon sanoisin vaan että eipä ihme jos etäisyyttä on..tuolla käytöksellä! ei todellakaan anna itsestään luotettavaa kuvaa !!!

Älä anna miehen kääntää tätä nyt sun syyksesi :kieh:

Yhteistyössä