Tuntuu niin hemmetin pahalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Äsken ku en menny kattoon jotain autoa jonka mies olis halunnu näyttää mulle koneelta, tokas et sustakaa ei oo mitään hyötyä, et etes aja autolla. Ja joku aika sit sano et kyl sullaki pitäs alkaa kiinnostuun töistä tai koulusta. Yhdessä ollaan sovittu et olen tän talven kotona vielä kahden pienen kans.
Nyt lähti pihalle leikkaan ruohoa niinku ei olis mitään tapahtunu. Sanoin kyl sille et olipa taas kivasti sanottu.... Hemmetti ku itkettää, mut en itke!

Ei kait tämä voi mennä näin! Pidetty mykkäkoulua ilta ja äsken kysyin mieheltä et antaako todella asian vaan olla nii ei vastannu mitää, painu vaan nukkuun. Nyt tuntuu vielä pahemmalta! Voi saasta! Mitä mä teen, en kai voi mennä nukkunkaa tän olon kans...

:hug: Mikähän miehellä painaa...taitaa painaa ja lujasti vaikka ei sitä saa käyttää tietenkään syynä toisen murjomiseen. Jos pyytäisit anteeksi? :heart: Ja sanoisit, että hän saisi myös pyytää, sillä sanoi loukkaavasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja sadettajat:
:hug: Mikähän miehellä painaa...taitaa painaa ja lujasti vaikka ei sitä saa käyttää tietenkään syynä toisen murjomiseen. Jos pyytäisit anteeksi? :heart: Ja sanoisit, että hän saisi myös pyytää, sillä sanoi loukkaavasti. :)

Mut ku nyt päätin et tälläkertaa en oo minä joka pyytää anteeksi! Hän se mua loukkaski ja pahasti!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sadettajat:

Mut ku nyt päätin et tälläkertaa en oo minä joka pyytää anteeksi! Hän se mua loukkaski ja pahasti!

Juu-u, kyllähän se tuli selväksi. Alakynnessä vaan on aina se, joka hommaa lapsellisena jatkaa. Tiedän kyllä, että siihen väsyy, että AINA on se, joka pyytää anteeksi ja koittaa sopua mutta... :hug:

Yhteistyössä