V
vieras
Vieras
Meil anoppi on samanlainen. Ja vetää herneet nenään jos sille sanoo että voisi tasapuolisesti ottaa muitakin luokseen yökylään kuin vaan yhtä. (5 lapsenlasta josta yksi on silmäterä)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Todella inhottava tilanne!
Meillä kyseessä miehen äiti..Meillä uusperhe, jossa asuu myös miehen lapsi. Anoppi paapoo omaa lapsenlastaan niissä määrin, että viimeksi kun mun pojalla oli synttärit, myös toiselle tuotiin lahjoja. On ostanut kyllä minunkin lapselleni, kiitos siitä..
Mutta sitten raskausasiaan..Miehen ex-vaimon kanssa kun puheväleissä ollaan, niin kertoi että anoppi häntä aikoinaan odotusaikana kuskasi ostamassa vauvanvaatetta, ja toi tavaraa jne..Eipä nyt. Nyt hän erimielisyyksien takia pisti välit poikki, ja tuhahti että tuleva lapsi ja minun poikani eivät ole "hänen asioitaan" eli siis ei kiinnosta. Mietin kovasti että miten selitän lapselleni ja tulevalle lapselle että miksi vain yksi pääsee mummolaan, ja hän taas kerran viikossa vähintään. Tekee niin pahaa, miten aikuinen ihminen voi pienelle lapselle olla noin julma? Alkuun otti kylään , ja nyt sitten ei enää..
Ja lapsen kuullen meilläkin tuli minulle räksyttämään, ja tuhahti sen ettei meidän perhe ole hänen asiansa..5 vuotias oli ihan ihmeissään kun yritti jotain sanoa mummille, mutta tää nainen ei edes katsonut lapseen päin :'(
luulisi että AIKUISET ihmiset osaisi lasten nähden/kuullen miettiä mitä suustaan päästelevät!
Meillä oli ihan sama juttu, ja miehen tyttö jopa asui meillä ja mun piti sitä hoitaa kuin omiani, mutta miehen äiti ei huomioinut mun lapsiani. No sit erottiinkin, mutta eri syystä.
Eikö sun mies pidä teidän puolianne????
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Todella inhottava tilanne!
Meillä kyseessä miehen äiti..Meillä uusperhe, jossa asuu myös miehen lapsi. Anoppi paapoo omaa lapsenlastaan niissä määrin, että viimeksi kun mun pojalla oli synttärit, myös toiselle tuotiin lahjoja. On ostanut kyllä minunkin lapselleni, kiitos siitä..
Mutta sitten raskausasiaan..Miehen ex-vaimon kanssa kun puheväleissä ollaan, niin kertoi että anoppi häntä aikoinaan odotusaikana kuskasi ostamassa vauvanvaatetta, ja toi tavaraa jne..Eipä nyt. Nyt hän erimielisyyksien takia pisti välit poikki, ja tuhahti että tuleva lapsi ja minun poikani eivät ole "hänen asioitaan" eli siis ei kiinnosta. Mietin kovasti että miten selitän lapselleni ja tulevalle lapselle että miksi vain yksi pääsee mummolaan, ja hän taas kerran viikossa vähintään. Tekee niin pahaa, miten aikuinen ihminen voi pienelle lapselle olla noin julma? Alkuun otti kylään , ja nyt sitten ei enää..
Ja lapsen kuullen meilläkin tuli minulle räksyttämään, ja tuhahti sen ettei meidän perhe ole hänen asiansa..5 vuotias oli ihan ihmeissään kun yritti jotain sanoa mummille, mutta tää nainen ei edes katsonut lapseen päin :'(
luulisi että AIKUISET ihmiset osaisi lasten nähden/kuullen miettiä mitä suustaan päästelevät!
siis häh. kai sun lapsella on omat isovanhemmat? miksi sen miehen äidin pitäisi sun lasta pitää kuin omanaan? siis saa pitää, mutta kyllä se aika paljon vaatii ihmiseltä, että pystyy toisen lasta pitää samalla tavalla, eikä tarvitsekaan.sillä miehen lapsella on vaan 2 mummoa , ja sunkin lapsella 2. miksi hänen pitäisi saada kolmas siitä puolisosi äidistä?
Alkuperäinen kirjoittaja itkettää köyhyys:Vähän samalta tuntuu lukea jouluisian kaks plus palstaa, kun kehutaan joululahjoja ja itse ei pysty rahattomana ostamaan mitään. Asiaa korostaa myös oma syntymäpäiväni joulukuussa, jolloin en tietenkään saa mistään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ole kasvattanut pojastani mitään nyhvelöä. Joten eiköhän tuo aikanaan kykene tuomaan lapsensa mummia tapaamaan, jos haluaa. Vaikka sitten toiselle puolelle maapalloa. Jos ottaa vaimon, joka ei siihen suostu, omapa on pojan asia.Alkuperäinen kirjoittaja M :Miksi ihmeessä? Etkö halua olla tekemisissä poikasi lasten kanssa? Entäs vävyt?
Vävyt? Ne on aika helppoja tapauksia![]()
Just viikolla sellasen tapasin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja siis häh:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Todella inhottava tilanne!
siis häh. kai sun lapsella on omat isovanhemmat? miksi sen miehen äidin pitäisi sun lasta pitää kuin omanaan? siis saa pitää, mutta kyllä se aika paljon vaatii ihmiseltä, että pystyy toisen lasta pitää samalla tavalla, eikä tarvitsekaan.sillä miehen lapsella on vaan 2 mummoa , ja sunkin lapsella 2. miksi hänen pitäisi saada kolmas siitä puolisosi äidistä?
on omat mummot, ei oo siitä kyse. Asuu kylläkin 400 km päässä. Mun mielestä vaan on väärin, että aikuinen ihminen ei kykene olemaan varamummina pienelle ihmiselle, mä kuitenkin olen ÄITINÄ tuolle lapselle, joka ei omani ole. Toisekseen meille on tulossa HÄNEN biologinen lapsenlapsensa, mutta se ei häntä myöskään kiinnosta.