tuntuu pahalta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilliputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilliputti

Vieras
avudun tänne kun ei ole muita.. miten ihminen ,joka teki abortin viikolla 16, sanoa että lapsemme syntyi ja kuoli?? mun mielestä se ihminen tappoi lapsensa! onko niin huono omatunto että ei voi sanoa niinkuin asia on vaan pitää yrittää kaunistella asiaa.. tuntuu niin pahalta nyt etten edes jaksa kertoa taustoja enempää mutta kiitos tästä. olisin pitänyt hänen lapsensa mutta ennemmin halus ottaa hengen siltä.. tuntuu pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:
avudun tänne kun ei ole muita.. miten ihminen ,joka teki abortin viikolla 16, sanoa että lapsemme syntyi ja kuoli?? mun mielestä se ihminen tappoi lapsensa! onko niin huono omatunto että ei voi sanoa niinkuin asia on vaan pitää yrittää kaunistella asiaa.. tuntuu niin pahalta nyt etten edes jaksa kertoa taustoja enempää mutta kiitos tästä. olisin pitänyt hänen lapsensa mutta ennemmin halus ottaa hengen siltä.. tuntuu pahalta.

Voi jeesus....

No kuule vi**n mu**p**.
Tuolla viikolla abortti tehdään erityissyistä ja jos sen tekee esim. lapsen vakavan vamman vuoksi tai oman hengen säilymisen vuoksi, niin ihan hyvin voi sanoa, että lapsi synty ja kuoli- sehän synnytetään noilla viikoilla.

Että tuollaisessa asiassa, kun joutuu esim. vamman takia keskeyttämään, niin olisi vähintäänkin toivottavaa että sun kaltaiset ku**p*** pitäisi suunsa kiinni "tappamisesta".

Kun et taustoja kerro, niin aika vaikea muita kuin isoja syitä noin pitkällä tehtyyn aborttiin on keksiä.

no sosiaaliset syyt!!! aikuinen ihminen eikä osaa kantaa vastuuta! tuollaiset pistelee vihaksi sit! pitäs ihmisen tietää mitä tekee jos sänkyyn hyppää ilman ehkäisyä. mut hoksaski yhtä äkkiä että ei voikkaan olla sen vertaa selvinpäin.. !

ja mitä sitte vaikka oliski ollu sairas lapsi? eikä sellaisella ole oikeutta elää niin pitkään kuin elää..

no mut tulipa taas nähtyä tämän palstan asiallisuus..

No miksei voinu esmes viikolla 6, jos oli "ihan pakko"?

Voi herraisä, mikä idiootti ja itsekäs (siis tämä abortoija)?
Miks odottaa niin kauan??!!

[quote="ap"
ja mitä sitte vaikka oliski ollu sairas lapsi? eikä sellaisella ole oikeutta elää niin pitkään kuin elää..
[/quote]

että sä olet idiootti... katsos kun sairas lapsi voi olla niin sairas että kuolee joka tapauksessa! ja kituu! mutta eihän sun tyyliset moralisoijat tajua... ennen ku kalikka kopsahtaa omaan ottaan. katsotaan sitten ku vikiset

no mut tulipa taas nähtyä tämän palstan asiallisuus.. [/quote]

Sä kuule loukkaat nyt aika tavalla äitejä jotka ovat joutuneet keskeyttämään raskauden sikiön kehityshäiriön takia.Neuvoisin pitämään pienempää suuta!

Alkuperäinen kirjoittaja Tok tok:

No miksei voinu esmes viikolla 6, jos oli "ihan pakko"?

Voi herraisä, mikä idiootti ja itsekäs (siis tämä abortoija)?
Miks odottaa niin kauan??!!

Mä kuule luulen tietäväni ettei abortin tekijä ole tälle aloittajalle todellisia syitä sanonut, eikä ap niitä tiedä. Eihän kukaan tollaselle vauhkoojalle halua kertoa mitään... kun kerran "mitä sitten jos on sairas lapsi".
Ilmeisesti aapeellä ei ole yhtikäs mitään kokemusta sairaista sikiöistä ja lapsista!
Sitä paitsi parempi abortoida viikolla 16. kun synnyttää lapsi ja vaikka raiskata se/hakata. Jotkut tajuu tehdä abortin, toiset ei. ja kaikkien ei tarvitse kyetä adoptioon, maailma on jo pullollaan lapsia.

joutuneet keskeyttämään?? ei kukaan pakota..

tuopa se just onki että olis abortoinu sen heti jos kerta ei olekkaan valmis ottamaan vastuuta.. piti odottaa näin pitkällle ja sit huomata että oho viina ja vastuuton elämä onki mukavampaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tuopa se just onki että olis abortoinu sen heti jos kerta ei olekkaan valmis ottamaan vastuuta.. piti odottaa näin pitkällle ja sit huomata että oho viina ja vastuuton elämä onki mukavampaa..

Onneksi huomasi! Vai toivotko että olis lapsi syntynyt, FAS LAPSI, MIKÄ TULEE VIINASTA. Ja olisi kitunut! Sitähän sun kaltaset tyypit toivoo...

Pitääkö sulle vääntää rautalangasta tämä asia?!
Niinkuin joku tuolla jo mainitsikin niin vauva voi olla niin sairas ettei ole elinkelpoinen tai sit on jo kuollut kohtuun.
Vaikka olisikin pienempi vamma/sairaus niin jokainen perhe tekee omat päätöksensä omien voimavarojensa mukaan.

Kyllä ihminen, joka on tehny abortin voi helpostikkin valehdella syistä.

Esim. kun mulla oli tuulimunaraskaus, jouduin kaavintaan. Sitten mun pikkuveljen likkakaverilla oli mukamas kanssa tuulimunaraskaus, mutta olikin joutunu SYNNYTTÄÄN sen. Siis ihan selvästi valehteli mulle, voi helvetti, että olin vihanen. Miksei voinu sanoo, että anto mennä raskauden niin pitkälle, että piti helvetti synnyttää vauvansa ja tappaa siinä samalla.

Että pikkasen raivostutti, saatana.
Ei muuta.

Viikolla 16 kun ei todellakaan saa tyylillä "enpäs haluakkaan lasta" ja sosiaalisilla syillä aborttia. Kuten jo joku tuolla aiemmin mainitsi.
Mitä jos ap hiukan rauhottuisi ja tutkisi abortti lakia hetken ja sitten vasta vauhkoo, jos löytää enäää vauhkottavaa.

tuntuu pahalta se kun ihmiset ovat niin itsekkäitä että leikkivät ihmisehengellä.. jos tää ei ollut valmis kantaa vastuutaan niin sit pitäköön housut jalassa!

mut teidän kans ei ainakaan pysty keskustelemaan mistään kun pitäs aina olla samaa mieltä joka asiasta. . jos minä olen tätä mieltä ja minusta tuntuu tää pahalta niin jos se jota kuta ärsyttää niin pysykööt poissa sit tästä ketjusta. just tän takia en kirjoita mustana.

tuntuu pahalta se kun ihmiset ovat niin itsekkäitä että leikkivät ihmisehengellä.. jos tää ei ollut valmis kantaa vastuutaan niin sit pitäköön housut jalassa!

mut teidän kans ei ainakaan pysty keskustelemaan mistään kun pitäs aina olla samaa mieltä joka asiasta. . jos minä olen tätä mieltä ja minusta tuntuu tää pahalta niin jos se jota kuta ärsyttää niin pysykööt poissa sit tästä ketjusta. just tän takia en kirjoita mustana.

Kaikista vihasimmat kommentit tulee liittyen aborttiin yleensä.
Se on kova pala joillekkin.

En ymmärrä, miksi ei saisi olla pahoillaan ja vihainenkin siitä, että läheinen on tehny abortin ja vielä raskauden edettyä noinkin pitkälle.

Miks aborttivauvat on jotenkin vähempiarvosia, kuin keskenmenovauvat, kysyn vaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Miks aborttivauvat on jotenkin vähempiarvosia, kuin keskenmenovauvat, kysyn vaan. :(

Niin aapeen mielestähän ne ovat vähempiarvoisia, kun ei abortin tekijä saa huonoa omaatuntoa tuntea ja sanoa että vauva kuoli. Pitäisi vaan sanoa, että tapoin lapseni. Juupajoo. Toivotaan aapeelle oikein terveitä lapsia, helppoja raskauksia, hyvää omaa terveyttä ja elämää ilman vastoinkäymisiä ja silleen..

Yhteistyössä