K
kyynelposkella
Vieras
musta tuntuu, aina vain useammin. en tiedä, ehkä ollaan miehen kanssa kasvamassa erikseen, siltä tuntuu. meillä on maailman ihanin poka ja toinen tulossa. minä olen melkein kokonaan hotanut pojan. mies on ollut koko ajan työtön, kotona palveltavana. odottaa että minä hoidan kodin, lapsen ja velä hankin rahan. mies ei saa rahaa, elellään pienillä tuloilla, joten tiukkaa on. mies saa mennä ja harrastaa niinkuin haluaa, onhan kotona vaimo, joka lapsen hoitaa. mes on pessyt vauvalta kakat viimeksi vauvan ollessa 1kk. minä olen siitä ast pessyt kakat, aina pessyt kaikki pyykit. mes vaan kattoo tv:tä ja pelaa pelikonsolillaan. olen ihan puhki. minulla ei ole oikeutta levätä ennen kuin vauva nukkuu. mies ei voi lasta edes suosiolla vahtia jos kävisin lähikaupassa. olen tainnut saada lapselleni pojan isäksi. tuosta äijästä on miehuus kaukana. ja mies vaan valittaa kun nalkutan kaiken aikaa. minun pitäisi istua tuppisuuna ja hoitaa kotityöt.. missä ovat kaikki kunnon miehet, luulin sellaisen löytäneeni, mutta taisin erehtyä ja pahasti..