M
mietinpä vaan
Vieras
Aina jaksetaan toitottaa että pitäisi elää täysillä. Silti tuntuu että pitää elää muiden tarpeiden mukaan. Esim. jos mies on tyytyväinen sinunkin kuuluisi olla eikä saisi valittaa turhasta. Jos hän ei olekkaan tyytyväinen elämäänsä niin sinun pitää joustaa kaikesta vaikka itse olisit niin onneton. Tuntuu että aina joutuu elämään muiden tarpeiden mukaan jotta nämä olisivat onnellisia. Koskaan ei väliä ole minun tarpeillani tai toiveilla. Tai jos tuntuu että haluaisi saada lapset pienellä ikäerolla, isovanhempien mielestä se on huono ajatus koska itse eivät näin tehneet.
Ylinpäätään kaikki suuremmat päätökset, niistä sataa vain kuraa niskaan. Tuntuu ettei voi todellakaan elää täysillä ja toteuttaa niitä unelmiaan kuin aina joutuu miettimään mitä muut ovat mieltä tästä vaikka minusta ei aina tarvitsisi ajatella. Tai vaikka yleisesti tämä "ettehän te voi erota kun teillä on lapsia pakko vain jaksaa".
Anteeksi minulla on todella huono päivä..
Ihana kumminkin kun sai purkautua.
Ylinpäätään kaikki suuremmat päätökset, niistä sataa vain kuraa niskaan. Tuntuu ettei voi todellakaan elää täysillä ja toteuttaa niitä unelmiaan kuin aina joutuu miettimään mitä muut ovat mieltä tästä vaikka minusta ei aina tarvitsisi ajatella. Tai vaikka yleisesti tämä "ettehän te voi erota kun teillä on lapsia pakko vain jaksaa".
Anteeksi minulla on todella huono päivä..