Tuntuupas pahalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Lapseni ei ole koskaan nähnyt oikeaa isäänsä. Siksi että hän ja hänen perheensä uhkaili minua raskausaikana jne. En jaksa kaikkea kirjoittaa. Mutta tänään sain tietää että siskoni kaveeraa tämän miehen kanssa, on kaveerannut koko ajan selkäni takana. Se paska suku kummittelee muutenkin koko ajan mielessäni ja pelkään koko ajan että he keksivät jotain ja yrittävät saada lapseni niinkuin ovat uhkailleet. Mä olen niin pettynyt tähän mun siskoon. Tekisi mieli sanoa hänelle että meidät voit unohtaa ja senkun olet kaveria sen hullun kanssa.

Tee niin. Jos siskosi yhtään susta välittää, hän ei tuollaista tekisi. Sun ja lapsen turvallisuus on kuitenkin tärkeämpää.

Mä olen aina koittanut pitää matalaa profiilia että tämä mies ajattelisi lasta mahdollisimman vähän, ettei vaan saa päähän alkaa yrittämään että saisi tavata lasta. Ja olen tehnyt tämän kaikille sukulaisillenikin selväksi että jos joskus tapaavat miestä jossain ja hän kyselee lapsesta jotain hänelle ei saa kertoa mitään. Niin nyt saan selville tälläistä ja sain myös tietää että mies on kysellyt lapsesta siskoltani ja hän on kertonut. Siskoni on kylläkin nuori joten ei varmaan ajattele että hänen teoillaan voi olla seuraukset, mutta kun olen tästä hänellekkin sanonut jo kun lapsi syntyi. Tuntuu että en pääse siitä perkeleen suvusta ikinä eroon!! En haluaisi joutua miettimään ja pelkäämään joka päivä.

Mikä saa sut ajattelemaan että mies ja sen suku saisivat lapsesi? Tuosta vain, vaikka eivät ole lasta tavanneetkaan? Vai kirjoitteletko sä jostain *****maasta?
On hölmöä jos suostut kiristettäväksi ja uhkailtavaksi. Mene poliisin juttusille ja laita piste tuollaiselle käytökselle.

Uusimmat

Yhteistyössä