Tuo meidän auto on yks hevon piip piip piip!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Mietin jo tossa viimeistä ylämäkeä ajaessa että jätän sen siihen tien poskeen ja avaimet paikalleen jos joku vaikka varastais sen. |O Mä vihaan tota typerää autoa, se ei piip meinaa pysyä tiellä millään vaikka ajais kuinka hiljaa ja varovasti. |O Ja joka piip piip joka sanoi ettei se takavetoinen auto ole hankala ajaa liukkailla saa haiskaa homeen!!! |O |O |O |O |O |O |O |O :headwall: :headwall:

Lahjoitetaan yks paska auto! |O

Minä olen jonkun verran ajanut takatuupparilla, vanhalla minibussilla, ilman painoa se oli kyllä talvella painajaismainen ajettava, ei riittänyt minun taitoni sillä mäkilähtöön, piti tarkasti suunnitella missä ajeli :D

Hankalaa se ajaminen on varmasti millä vaan, mutta tuo paska on kokoajan tiellä lähes poikittain jos ajatteletkin kaasua ja tota mäkeä en oikeasti mienannut edes päästä ylös. |O Ajoin hurjaa 10km/h enkä painanut mielestäni liikaa kaasua ja silti auton varoitusvalot vilkku ja ei meinannut millään nousta mäkeä ylös. |O

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä olen jonkun verran ajanut takatuupparilla, vanhalla minibussilla, ilman painoa se oli kyllä talvella painajaismainen ajettava, ei riittänyt minun taitoni sillä mäkilähtöön, piti tarkasti suunnitella missä ajeli :D

Siis pitääkö sinne taakse lisätä painoa?

:o *ei oikeasti tiedä asiasta mitään ja häpeää*

Ainakin se pakettiauton mallinen kosla sai talveksi hiekkasäkin takakonttiin, jollei ollut muuta painoa ja heti kuskin taakse lattialle toisen. En kyllä tiedä, minua se ei varsinaisesti auttanut, koska olin jo läksiessäni epävarma ja tuntui, että auto vei naista eikä toisin päin. Joku oli mennyt ja iskostanut mieleeni, etten osaa ajaa takatuupparia talvella :D

Meillä on tollanen
1914813941img1.jpg
ja on muuten ensimmäinen ja viimeinen mersu mitä meidän talouteen tulee minun autokseni. Auttaiskohan se mitään jos mä ton lastaan täyteen hiekalla? *hakee jo lapiota* :D

Muoks No ei tää sit kuvaa suostu näyttämään mutta sellanen ihan tavis auto. :snotty:

Ei avannut minulle ainakaan tuota kuvaa =) Meillä oli semmoinen volkkarin minibussi, 80-luvun korimalli, jossa moottori oli takana, se se varmaan sen vaikeuden teki. Sinne ei muuten varmaan laitettukaan lisää painoa enää taakse, vaan se hiekkasäkki oli siinä kuskin takana.... En muista enää muuta, kuin että sillä se tiellä pysyminen oli haaste, jos mikään =) *ei kaipaa sitä autoa, muuten kuin kesäisenä reissukotina*

laita vaan perään painooa, takatuupparit (miten ihanan ajettava *haaveilee*) on sillä hankalia kun vetävien pyörien päällä ei ole painoa (etuvetoisissahan moottori on vetävien päällä). sen takia perä heittää. mutta painon lisäys peräkonttoriin pelastaa tilanteen (hätätapauksessa anoppi takapenkillekin auttaa...)

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
laita vaan perään painooa, takatuupparit (miten ihanan ajettava *haaveilee*) on sillä hankalia kun vetävien pyörien päällä ei ole painoa (etuvetoisissahan moottori on vetävien päällä). sen takia perä heittää. mutta painon lisäys peräkonttoriin pelastaa tilanteen (hätätapauksessa anoppi takapenkillekin auttaa...)

Mistä mä nyt sitä painoa tonne keksin? Anoppi tuskin lähtee koulupäivän ajaks istumaan meidän autoon.
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja salla:

Paitsi jos se moottorikin on siellä takana ja edessä ei mitään painoa, se siinä varmaan oli minulla niin hankalaa, kun en millään saanut päätäni ymmärtämään miten sitä kaasua piti käytellä. :D

Yhteistyössä