tuo tyär on niin raivostuttava!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
äsken näin että tyär otti ulkona kengät pois ja huusi veljelleen, etä "ei täällä tarvi kenkiä"..no minä sit heti komentaan että "heti ne kengät jalkaan!" ni ei..alkaa heti se MUTTA MINÄ.., jaappaus!!! asia kun asia, jos tyttöä pyytää/käskee tekemään ni ihan ekat sanat mitä saa siittä on "MUTTA MINÄ"!!! ja sit alkaa se hirvee jankutus ja huutaminen ja kyynelehtiminen! siis pyysin laittaan ne kengät jalkaan, ni niinkin yksinkertasesta asiasta saatiin kunnon huuto päälle! tyär laitto pihalle maate, alko itkeen ja karjuun , että ei hän jaksa kävellä kenkien luo, ei ne mene oikeeseen jalkaan jne jne..no minä laitoin sille ne kengät ni ei, siittä alko sit "EEI NOOOIN!!".. ja sitten mulla palo pinna ja nappasin tytön kainaloon ja vein sisälle :/ ennen kaikkea eniten syö hermoja se ainainen "mutta minä.."!!! |O |O :o

mulla muuten just samanlainen tytär ikää 6½v
tai jos ei muuta NIIN MUTTA KUN TOLLAKIN ON
ja jankutus,ininä,vänkytys,vastaanpaneminen ja lopuksi äiti sä oot tosi tyhmä kun et anna mun tehdä mitään kivvaa

ja kun se on viä tuollanen nirppasnokka NÄSÄVIISASTELIA iso huoh..
sisätiloissa yllyttää sisaruksensa tekeen kaikkee ilkeetä

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
se on se uhma niin ihanaa :) :heart: :D

joskus ihan täytyy ihmetellä että eikö tuo tyttö oikeasti ymmärrä että se pääsis ite paljon helpommalla ja ennen kaikkea Vähemmällä kun tekis vaan niinku pyydetään.. ainase vaan alkaa huutaan ja parkuun ja ei todellakaan tee vasta kun noin vartin huutamisen jälkeen sen pyydetyn asian.. :o ja sillonkin suunilleen ryömii ja kyynelehtii ja niinku nyt, ni laitto ne kengät jalkaan.. :/ |O :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:
mulla muuten just samanlainen tytär ikää 6½v
tai jos ei muuta NIIN MUTTA KUN TOLLAKIN ON
ja jankutus,ininä,vänkytys,vastaanpaneminen ja lopuksi äiti sä oot tosi tyhmä kun et anna mun tehdä mitään kivvaa

ja kun se on viä tuollanen nirppasnokka NÄSÄVIISASTELIA iso huoh..
sisätiloissa yllyttää sisaruksensa tekeen kaikkee ilkeetä

Mutta mullapas on tyttö 16 v ja yhä vaan se vänkyttää vastaan kun komennetaan :kieh: Hitsinpimpulat kun se tänään koetti pappilan pihassa saada vängättyä ittensä yökylään kaverille, kun ensi lauantaina loppuu koulu (9 lk). Tarttis juhlimaan päästä ihan yökyläillen. Yritti alkaa riitelemään julkisella paikalla, kun arveli että mä en kestä jos se näyttää loukkaantuneelta ja korottaa mulle ääntään.

Ja kun sanoin että klo 11 kotiin, niin se on muuttamassa muualle asumaan ja ei lähde meidän kanssa ylioppilasjuhliin kun ei saa kavereiden kanssa juhlia kun viis minuuttia. Ja plaa, plaa, plaa...

Enää kaksi vuotta täysi-ikäisyyteen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
se on se uhma niin ihanaa :) :heart: :D

joskus ihan täytyy ihmetellä että eikö tuo tyttö oikeasti ymmärrä että se pääsis ite paljon helpommalla ja ennen kaikkea Vähemmällä kun tekis vaan niinku pyydetään..

Lapset ei nää asioita niin kuin aikuiset :p

Yhteistyössä