P
Pastori
Vieras
pizzaa :kieh: Oijoi mikä tuoksu ja mä en voi koskea siihen ollenkaan :kieh: Kalorit on täynnä tältä päivältä ja body pump takana :kieh: Ärh, murh :kieh: :kieh: :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: miul on ähky ku vetasin ciabattaa ja kylmäsavulohta kera brien![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nam:olipas ilkeä..pistä pyykkipoika nenään
:lauhg:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä sinnittelen perjantaihin, silloin meillä syödään tilattua pizzaa ja katkarapusalaattia kera kunnon jälkkärien.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä sinnittelen perjantaihin, silloin meillä syödään tilattua pizzaa ja katkarapusalaattia kera kunnon jälkkärien.![]()
Nyt tuli viikonloppuna kahtena päivänä herkuteltua (hyi mua!) kun yksikin ois riittänyt, pitääkö mun nyt jättää tuleva vkl väliin :'(??? Herkuttelulla tarkoitan jotain extra ruokaa kuten piffi ravintelissa, rullakebu, pizza... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Niin te asuitte jossain Vantaalla tms.Onhan se nyt näillä leveysasteilla jo huisan kaukana! Ei ole vaihtoehtoja, joko nälkäkuolema tai Westin Ribsit
![]()