Tuo urpelo teki sitten (täysin turhis joten älä avaa jos et kestä sitä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
pizzaa :kieh: Oijoi mikä tuoksu ja mä en voi koskea siihen ollenkaan :kieh: Kalorit on täynnä tältä päivältä ja body pump takana :kieh: Ärh, murh :kieh: :kieh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nam:
olipas ilkeä..pistä pyykkipoika nenään
:lauhg:

Ai, että en sais edes tuoksusta nauttia?!?!?! |O |O

Erotan ihan varmasti kaikki täytteetkin.. nuuh nuuh.. valkosipulia.. Nuuh tabascoa... Nuuuh... Kinkku ja katkiksia.. NUUUH JALAPENOJA nuuuuuuuuuuuh

meillä näin isoveljeni soitti mun poikani raksiin syömään päivälla ja sit annoin rahaa pojalle euron oli voittanut pelikoneesta yli 20 euroa ja oli käynyt sit ostaan pitsan tost lähipaikasta ja tuli sen kanssa kotiin:o joutu antaa palan mulle ja siskolleen:) Mut vaan pienen:) Ja mei kämppä haisee varmasti rappukäytäväänki asti valkosipulilta kun toi yleensä tilaa ne tuplana:S

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä sinnittelen perjantaihin, silloin meillä syödään tilattua pizzaa ja katkarapusalaattia kera kunnon jälkkärien. :p

Nyt tuli viikonloppuna kahtena päivänä herkuteltua (hyi mua!) kun yksikin ois riittänyt, pitääkö mun nyt jättää tuleva vkl väliin :'(??? Herkuttelulla tarkoitan jotain extra ruokaa kuten piffi ravintelissa, rullakebu, pizza... :ashamed:

Huh hitsi, se söi sen jo kun just olin pyytämässä murusta.. Nyt on ihan sika kova nälkä :kieh: Äkkiä jotain hywää ja kevyttä :p

3% Fetasalaatti? Sekoittaa sinappiseen salaatinkastikkeeseen vähän valkosipuli murskaa?!? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä sinnittelen perjantaihin, silloin meillä syödään tilattua pizzaa ja katkarapusalaattia kera kunnon jälkkärien. :p

Nyt tuli viikonloppuna kahtena päivänä herkuteltua (hyi mua!) kun yksikin ois riittänyt, pitääkö mun nyt jättää tuleva vkl väliin :'(??? Herkuttelulla tarkoitan jotain extra ruokaa kuten piffi ravintelissa, rullakebu, pizza... :ashamed:

Njääh, minä lasken viikonlopun yhdeksi herkutteluksi :D me käydään vielä lauantaina esikoisen kanssa Helsingissä, siellähän on pakko myös syödä kun on niin kaukana,,, :xmas:

Haaah :laugh: Mä tein sen, mä tein sen, siis himo hävisi kun tuoksu katosi :whistle:

Mites te muut? Taitaa olla vakavampaa kun on mielikuva, eikä pelkkä tuoksu ärsykkeenä? :whistle: *ilkeä*

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Niin te asuitte jossain Vantaalla tms. :D Onhan se nyt näillä leveysasteilla jo huisan kaukana! Ei ole vaihtoehtoja, joko nälkäkuolema tai Westin Ribsit :p

Ei vaan Kirkkonummella, onhan tuo kaukana, junalla kuljetaan. :D

poika söi kaikki pitsat pois ennenku meni nukkumaan:) on siis tosi hoikka ja lyhyt ikäisekseen. Et saa välil ihmetellä mihin mahaan mahtuu niin paljon ruokaa. Mäkin olin joskus nuorena alipainoinen mut en enään:S

Niin olikin! Työkaveri asustelee sillä suunnalla myös, tuli jossain vaiheessa aina mieleen että olisitko se sinä.. Vaan ei työnkuva satu yksiin.

Mutta siis johan junan odottelussa tarvitsee eväät, eihän ne taida liikkua kuin 20-30 min välein :D

Ei taida pelkät eväät enää edes riittää!! (Niin kuin nämä pillimehu ja sämpylä) :/
Jos mä satun näkeen sut siinä ilman keitettyjä perunoita ja lihapullia niin kyllä soitan sos.huoltoon |O Lasta nälässä pitää noin kauan |O Järkyttävää |O

Yhteistyössä