tuohon mun kamala äiti-ketjuun liittyen...

tää kuulostaa just semmoselta, että ap:sta pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus, koska ei saa otetta lapsiinsa ja kohta alkaa karjumaan, ilmeisesti kodhistaa lapsiinsa myös fyysistä väkivaltaa henkisen lisäksi.

Niinhän näitä ilmoituksia tuossa toisessa ketjussa tehtailtaisi, jokaisesta äänen korotuksesta ja väkisin raahaamisesta, niin tässä on sama juttu, samat asiat, mutta miksi vastataan toisin; et oo huono äiti..
onhan huono.
lastensuojeluun vaan tämäkin tapaus.
hyviä äitejä ei olekaan, paitsi nämä av-mammat täällä.

Monelta teillä mennään nukkumaan; ehtisittekö vielä käydä pihalla vaikka juoksemassa pari kertaa kilpaa talon ympäri? Tai innostuisko lapset leipomaan teeleipää sun kanssa iltapalaksi, ei tarviis kun heitellä jauhoja ja vettä ja vähän ruokaöljyä sekaisin ja läntätä uunipellille. Tai laita lapset suihkuun läträämään, jos ei ole kylpyvaahtoa niin shampoosta saa kanssa jonkun verran vaahtoa leikkeihin.

Itse kahden todella vilkkaan pojan äitinä tiedän tuon tilanteen, kun kaikki mahdollinen on kokeiltu ja mikään ei auta. Ainoa mikä auttaa lopulta, on se että karjun pää punasena verisuonet pullistuen päästä. Ei se kivaa ole, ei, mutta jos kaiket illat kuuntelet tappelua ja nurinaa, mikään ei ole hyvin, mitään ei uskota, niin kyllä siinä kilahtaa pitkä pinnaisempikin.

Ja mitä perhetyöhön tulee, niin hyvä säkä käy jos löytää sellaisen henkilön joka ihan oikeasti osaa auttaa ja neuvoa. Ainakin täällä meilläpäin. Meillä kävi vuoden eräs, joka ei osannut auttaa, itsekkin myönsi ettei enää keksi mitään vinkkejä. Onneksi lopulta sain sanottua ettei tartte tulla enää.

Itse olen saanut apua ja vinkkejä kirjoista Tulistuva lapsi, ja Ben Furmanin Muksuoppi. Olen myös joutunut käymään itseni kanssa kovat kamppailut saadakseni itsehillintää tuohon huutamiseen. Vaikka meillä pääosin meneekin nyt suht hyvin, on niitä kausia edelleen kun mikään ei auta. Pahimpia ovat juuri nämä loman jälkeiset ajat, seuraavaksi kevät ennen koulun loppua...

Voimia ap:lle, ja muillekkin joilla samanlaisia ongelmia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Monelta teillä mennään nukkumaan;KLO 20-21 ehtisittekö vielä käydä pihalla vaikka juoksemassa pari kertaa kilpaa talon ympäri?ESIKOINEN KUJUMEESSA Tai innostuisko lapset leipomaan teeleipää sun kanssa iltapalaksi, ei tarviis kun heitellä jauhoja ja vettä ja vähän ruokaöljyä sekaisin ja läntätä uunipellille.EIVÄT TYKKÄÄ LEIPOA. Tai laita lapset suihkuun läträämään, jos ei ole kylpyvaahtoa niin shampoosta saa kanssa jonkun verran vaahtoa leikkeihin. SIELLÄ ON PYYKIT; EI VOI: