Tuore avioliitto ja pienet lapset - sittenkin tykkään naisista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Apua.
Olen ollut vasta hetken naimisissa ja meillä on kolme alle kouluikäistä lasta.
Ikääkin minulla on vasta 25, mies on jonkun verran vanhempi.

Seksi on jäänyt aivan taka-alalle ja harrastan sitä lähinnä miehen mieliksi ja ylläpitääkseni avioliittoa, vaikkakin harvnaiseksi se on jäänyt.

Olen aina ollut tytöistä kiinnostunut mutta nyt jos tyydytän itseäni tai harrastan mieheni kanssa seksiä niin ajatelen vain naisia, muuten en saa orgasmia.

Tämä ei ole todellakaan perjantai-provo vaan todellista totta.

mitä mun pitäis tehdä?!?! :'(
Haluisin vaan olla onnellinen mieheni kanssa... mutta onko se mahdollista?

Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:
Kannattaa ne lapset hankkia keskenkasvuisena..

miten se tähän liittyy??
lapset on parasta mun elämässä, mulla on hyä työ ja kaikki muuten kunnossa mut pelkään etten enää ikinä löydä kipinää miehen kanssa...

Mitä jos sä oot vaan kyllästynyt? Haluat vaihtelua ja siksi ajatus tytöistä on jännittävä ja houkutteleva? Tarkoitan siis että välttämättä et halua tyttöjä enemmän kun ennenkään, mutta koska et nyt voi olla tytn kanssa niin se kiinnostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lift:
Mitä jos sä oot vaan kyllästynyt? Haluat vaihtelua ja siksi ajatus tytöistä on jännittävä ja houkutteleva? Tarkoitan siis että välttämättä et halua tyttöjä enemmän kun ennenkään, mutta koska et nyt voi olla tytn kanssa niin se kiinnostaa?

Tää voi kyllä hyvin pitää paikkansa...
En vaan tiedä miten saisin sen lagan löydettyä miehen kanssa että pästäis taas samalle sivulle. Pienten lasten vanhempina ei paljon lähdetä lemmenlomille tms.

Tantrakurssi kiinnostaisi kovasti mutta ei saada lapsia hoitoon :/

mä en nyt MITENKÄÄN sano että lesbou tms ois sairautta joten jo ennalta sanon että pliis älkää vääntäkö tästä sitä, mutta mulle tulee mieleen AP että sä oot ehkä vähän masentunut tms elämässä pettynyt. Se ei olisi mitenkään outoa kun oon noin nuorena vakiintunut ja usein silloin alkaa miettii että onko tehnyt valintansa oikein ja jos on pettynyt tms niin alkaa just miettii että syy on siinä ettei oo miehen kanssa onnellinen.

Mä ehdottaisin siis sitä että juttelisit noista sun tunteistasi jonkun ammattihenkilön kanssa joka vois auttaa sua selventämään ajatuksiasi, sitä miksi et oo onnellinen ja kuka oikeasti olet.

Uskon vahvasti että voit olla onnellinen perheessäsi mutta että ensin sun on ehkä selvitettävä itseäsi ja mahdollisia alla piileviä ongelmia (masennut tai joku muu piilevä vaiva...)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

miten se tähän liittyy??
lapset on parasta mun elämässä, mulla on hyä työ ja kaikki muuten kunnossa mut pelkään etten enää ikinä löydä kipinää miehen kanssa...

..jos ensin tutustuisi vaikka omaan itseensä..? uskon kyllä että lapset on sulle tärkeitä elämässä, mutta joskus kannattaisi varata aikaa ihan vaan oman itsensä kuuntelemiseen, ei siihen että "kaikilla muillakin" on poikakaverit, lapset, talot ja helvetinmoiset velat..

miten se tähän liittyy??

..jos ensin tutustuisi vaikka omaan itseensä..? uskon kyllä että lapset on sulle tärkeitä elämässä, mutta joskus kannattaisi varata aikaa ihan vaan oman itsensä kuuntelemiseen, ei siihen että "kaikilla muillakin" on poikakaverit, lapset, talot ja helvetinmoiset velat..

No ei varmaan auta ketään tollanen jeesustelu. Siis jos valinnat on jo tehty ja on ongelma niin miksi pitää olla heti sanomassa että sä oot tehnyt väärin jo kymmenen vuotta sitten? Ei se enää auta!

Mulla itellä vähän samanlaista "ongelmaa" välillä eikä kyse ole siitä etten olisi ehtinyt tutustua itseeni ennen miestä ja lapsia, oon vakiintunut paljon vanhempana ja tehnyt ja kokenut paljon asioita ennen. Että ei se aina siitä johdu että on nuori.

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Onko sitä kipinää ollut koskaan, siis ennen lapsia?

On ollut..
Mies ei ole mikään ensimmäinen poikaystävä ja miehistä olen ollut kiiinnostunut todellakin mutta myös naisista, ihan oikeasti.

Ja oman miehen kanssa oli todella ihanaa, nyt vaan on käynyt se perinteinen lapsien myötä muututtu enemmän työkavereiksi ja sitä myöten en saa hänestä enää mitään seksuaalista irti...

Jos on kolme alle kouluikäistä lasta, niin ei ihmekään että ei seksi välttämättä maistu :) Eiköhän tuo tilanne helpota kun lapset kasvaa ja jää taa enemmän omaa aikaa...? :)

Ja mitä naisiin tulee, niin on ihan normaalia pitää naisista(kin), ei kai se ole ongelma, jos pidät miehestäsi(kin)? Jos asia vaivaa kovasti, niin muistelen että Setalla olisi ainakin isommilla paikkakunnilla jonkinlaisia binaisille/biäideille suunnaattuja ryhmiä, ja voisit ehkä Setan foorumiltakin hakea vertaistukea. Varmasti olisi enemmän apua kuin Kaksplussan palstasta :)

Tiedän monta homonaista,joilla takana suhde mieheen,jopa avioliitto..Jokaisella on oma etsikkoaikansa..Homomihillä on helpompaa,heille ei tuu varmaan ekana mieleen tehdä lapsia ja kokeilla sitä kautta "normielämää"..

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Jos on kolme alle kouluikäistä lasta, niin ei ihmekään että ei seksi välttämättä maistu :) Eiköhän tuo tilanne helpota kun lapset kasvaa ja jää taa enemmän omaa aikaa...? :)

Ja mitä naisiin tulee, niin on ihan normaalia pitää naisista(kin), ei kai se ole ongelma, jos pidät miehestäsi(kin)? Jos asia vaivaa kovasti, niin muistelen että Setalla olisi ainakin isommilla paikkakunnilla jonkinlaisia binaisille/biäideille suunnaattuja ryhmiä, ja voisit ehkä Setan foorumiltakin hakea vertaistukea. Varmasti olisi enemmän apua kuin Kaksplussan palstasta :)

Pidän miehestäni todella paljon ja haluisin ehdottomasti jatkaa hänen kanssaan.
Jotenkin vaan tuntuu että odottaa tässä nyt sitten 5-10vuotta että kipinä löytyy... aika pitkä aika!
Kiitos paljon vinkistä Setan ryhmistä, täytyyki heti etsiä käsiin.

Kiitos :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Onko sitä kipinää ollut koskaan, siis ennen lapsia?

On ollut..
Mies ei ole mikään ensimmäinen poikaystävä ja miehistä olen ollut kiiinnostunut todellakin mutta myös naisista, ihan oikeasti.

Ja oman miehen kanssa oli todella ihanaa, nyt vaan on käynyt se perinteinen lapsien myötä muututtu enemmän työkavereiksi ja sitä myöten en saa hänestä enää mitään seksuaalista irti...

Kyllä tuo sitten aika normaalia on, kun lapset on pieniä monilla tökkii seksielämä, äkkiä pimeässä peiton alla hiljaa pitää sutaista.
Sellainen aikuisten viikonloppuloma kylpylässä vois tehdä teille terää, hyvää ruokaa, viiniä ja mielikuvitus voi laukaista vähä tilannetta:)
Ja se että fantasioita naisista ei ole mitenkään ihmeellistä ,moni muuki varmasti tekee niin, tai fantasio jostain julkkiksesta, tummasta tuntemattomasta miehestä yms..

Alkuperäinen kirjoittaja Lift:

Tää voi kyllä hyvin pitää paikkansa...
En vaan tiedä miten saisin sen lagan löydettyä miehen kanssa että pästäis taas samalle sivulle. Pienten lasten vanhempina ei paljon lähdetä lemmenlomille tms.

Tantrakurssi kiinnostaisi kovasti mutta ei saada lapsia hoitoon :/

Noh, siis hyvinhän voi olla, että oot bi. Mutta varmaan tykkäät miehistäkin tai oot ainakin joskus tykännyt, kun kumminkin miehesi kanssa olet ja teillä on lapsiakin. Silloin kun lapset on pieniä, parisuhde on melkoisen stressin alla. Seksi voi olla onnetonta ja kaikki tökkiä. Kärsivällisyyttä siis, yritystä ja voimia.

Varmasti joku ihana vapaa tyttönen vaikuttaa nyt houkuttelevalta. Mutta mieti, onko se todella mitä kaipaat ja haluat vai onko kyse nyt vaan siitä, että haluat vähän niin kuin paeta tilannettasi?

En todellakaan kaipaa mitään vapaata tyttöstä vaan haluisin niin kovasti löytää sen kipinän uudelleen mieheni kanssa. Mutta jotenkin on uskomatonta etten kiihotu enää kuin naisista, mutta voi hyvin olla että se on sellainen tuntematon tie joka houkuttaa kun lapset on tullut pienellä ikäerolla ja miehen kanssa 'kaikki' on jo nähty...

Nyt pitäis vaan keksiä että millä tätä vyyhtiä lähtis purkamaan...

Yhteistyössä