Tuoresiirto ja kuukautiset (ja taas lutinus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäheinä*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kesäheinä*

Uusi jäsen
10.12.2012
7
0
1
Heippa! Mikä pp teillä ovat menkat alkaneet tuoresiirron jälkeen? Mulla on tänään menossa pp 11 ja menkat alkoivat jo. Käsittämättömän aikaisin. Kolmessa aiemmassa tuoresiirrossa on eletty ainakin se pp 14 ja luultavasti pitempään. Voikohan tämä johtua tukilääkkeestä? Aiemmin olen käyttänyt lugeja ja nyt tätä uutta.

Harmittaa, koko juttu.

Heippa, ei voi olla totta mutta jos yhtään osaan oikein laskea mulla taisi alkaa myös pp11 pieni
punainen vuoto pyyhkiessä ja lutinut myös ensimmäistä kertaa käytössä. Ja ensimmäinen
ivf ja tuoresiirto takana. Lugeja oon muutamissa kierroissa ennen käyttänyt pienellä annoksella
ja ovat aina pitäneet vuodon poissa vielä muutaman vrk lopetuksen jälkeenkin. Ilman
keltarauhaslääkitystä mulla on luteraalivaihe 14 vrk luonnonkierroissa. Harmittaa koko lutinus nut.

Jokaisessa tuoresiirrossa mulla on alkanut ennen pp14. Ekassa taisi alkaa tuhruttamaan pp10, tokassa pp13 alkoi kunnon menkat ja nyt viimeisimmässä tuhru alkoi jo pp7 ja kunnon menkat alkoi pp10.

Jostain olen lukenut että tuoresiirron jälkeen joskus oman elimistön hormonitoiminta on niin vahvaa, että puskee sieltä läpi ja siksi menkat alkaa "etuajassa".

Yhteistyössä