Tuosta etupyllystä tuli mieleen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Meillä on 2½v. poika ja hän on kiinnittänyt huomion ainoastaan miespuolisten roikottimiin eli pippeleihin. Hänellä itsellään, isillä, pappalla, vaarilla.... on pippeli.
Äidin, mummun, mamman alapäistä ei ole kysellyt mitään.
Mä sit yks kerta oisin kertonu mikä äidillä on mut jotenkin se sit vaan jäi sanomatta :D

Eli mitä olette sanoneet pienille pojille että mikäs toosa se äidillä on? Varsinkin poikien äidit :D

Heh juuh, kaikkee sitä näin iltasella mieleen tuleekin :D

mun on pakko myöntää, että en ymmärrä mitä väliä sillä lapsen sukupuolella on, :ashamed:

Ajatteles nyt jos pojille opetettais, että tytöillä on pimppi ja tytöille kerrottais, että heillä on etupylly.
Vois tulla myöhemmin elämässä pieniä väärinkäsityä :laugh:

Meidän poika kerran kauhuissaan katseli että mihin minä olen pippelini hukannut. Siinä sitten selitin että äideillä ja tytöillä on pimppi. Tämäkään ei kyllä poikani mielestä pitänyt paikkaansa vaan sanoi että äidillä on karva. Ja siitä lähtien äidillä on karva ja muilla talossa olevilla pippelit.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Meidän poika kerran kauhuissaan katseli että mihin minä olen pippelini hukannut. Siinä sitten selitin että äideillä ja tytöillä on pimppi. Tämäkään ei kyllä poikani mielestä pitänyt paikkaansa vaan sanoi että äidillä on karva. Ja siitä lähtien äidillä on karva ja muilla talossa olevilla pippelit.

Mä oon kans pienenä ihmetelly et mistä äidillä pissa tulee kun ei ole pippeliä, karvoja vaan.
Kai se pippeli on helpompi käsittää kun kunnolla näkee mistä se pissa tulee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

:laugh: Näinhän se monesti menee. Ja monet pikkutytöt sanovat, että heillä on viiva.

Uusimmat

Yhteistyössä