R
Rukoilijasirkka
Vieras
Että joku tarjosi 158 senttiselle ihannepainoksi 42-45 kiloa, olen järkyttynyt...
Mkähän sitten ois ihannepaino 152 senttiselle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että joku tarjosi 158 senttiselle ihannepainoksi 42-45 kiloa, olen järkyttynyt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mä kans ihmettelen tuota ajatusta painosta....ei tajuu....
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että joku tarjosi 158 senttiselle ihannepainoksi 42-45 kiloa, olen järkyttynyt...![]()
Laskurin mukaan (luotettavuudesta en tiedä ) 46-55kg.
http://web4health.info/fi/answers/ed-dia-weight-ideal.htm
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että joku tarjosi 158 senttiselle ihannepainoksi 42-45 kiloa, olen järkyttynyt...![]()
63kg on vielä tuin pituiselle normaali paino
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että joku tarjosi 158 senttiselle ihannepainoksi 42-45 kiloa, olen järkyttynyt...![]()
152senttiselle? silloin bmi olisi jo 27.3 joka menee lievän lihavuuden puolelle. Eri asia jos treenaa paljon ja harrastaa liikuntaa, silloin varsinkaan ei pidä kiloja ja bmi:tä tarkkailla liian paljoa vaan mielummin peiliä ja senttejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että joku tarjosi 158 senttiselle ihannepainoksi 42-45 kiloa, olen järkyttynyt...![]()
152senttiselle? silloin bmi olisi jo 27.3 joka menee lievän lihavuuden puolelle. Eri asia jos treenaa paljon ja harrastaa liikuntaa, silloin varsinkaan ei pidä kiloja ja bmi:tä tarkkailla liian paljoa vaan mielummin peiliä ja senttejä.
öh...en lukenut loppuun....sori....katsoin vain tuota 158cm
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:öh...en lukenut loppuun....sori....katsoin vain tuota 158cm
okeiolin kyl vähän et
................
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Sillon ku mä painoin 43 kg niin olin selkeesti alipainonen. Ja mittaa mulla on hurjat 158 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Sillon ku mä painoin 43 kg niin olin selkeesti alipainonen. Ja mittaa mulla on hurjat 158 cm.
oon saman mittainen ja kun sairastuin paino putosi 38kg.....
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No mä en niin tarkkaan kato niitä kiloja/bmi:tä. Ku ittellää on hyvä olla ja peilist näkyvä heppu miellyttää silmää ni on jo ihan ok. Mut kuhan vyötärönympärys olis alle 80cm, nii ei oo diapetesriskii "lihavuuden" takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Sillon ku mä painoin 43 kg niin olin selkeesti alipainonen. Ja mittaa mulla on hurjat 158 cm.
oon saman mittainen ja kun sairastuin paino putosi 38kg.....
Jessus sentäänOnneks oot nyt ainaki ottanu vahinkoa takas?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä jo ajattelin, että kauanko pitää odottaa, että kerrot painosi, mutta eihän sitä monta viestiä tarvinnut odottaa. Ei sillä että koskaan punnitsisit itseäsi, mutta.