Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Jonkun kansiolla on ähky![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lukioaikana kaverini painoi 39 kiloa ja oli 156 cm pitkä. mutta oli tosi TOSI pieniluinen ja kaponen. ja söi kun hevonen. saatto syödä ihan yksin isoimman perhepizzan mitä yleensä oli saatavilla ja vielä vähän sen jälkeen teki itselleen paistinpannullisen risottoa... mä en ymmärrä miten se pysy niin hoikkana. mutta toisaalta, isänsä oli samanlainen linnunluinen ja hoikka. sukuvika ilmeisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lukioaikana kaverini painoi 39 kiloa ja oli 156 cm pitkä. mutta oli tosi TOSI pieniluinen ja kaponen. ja söi kun hevonen. saatto syödä ihan yksin isoimman perhepizzan mitä yleensä oli saatavilla ja vielä vähän sen jälkeen teki itselleen paistinpannullisen risottoa... mä en ymmärrä miten se pysy niin hoikkana. mutta toisaalta, isänsä oli samanlainen linnunluinen ja hoikka. sukuvika ilmeisesti.
Voihan olla, että kaverisi oksenteli salaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lukioaikana kaverini painoi 39 kiloa ja oli 156 cm pitkä. mutta oli tosi TOSI pieniluinen ja kaponen. ja söi kun hevonen. saatto syödä ihan yksin isoimman perhepizzan mitä yleensä oli saatavilla ja vielä vähän sen jälkeen teki itselleen paistinpannullisen risottoa... mä en ymmärrä miten se pysy niin hoikkana. mutta toisaalta, isänsä oli samanlainen linnunluinen ja hoikka. sukuvika ilmeisesti.
Voihan olla, että kaverisi oksenteli salaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että joku tarjosi 158 senttiselle ihannepainoksi 42-45 kiloa, olen järkyttynyt...![]()
Mkähän sitten ois ihannepaino 152 senttiselle?