Tuosta kateudesta tuli mieleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla OLI myös ystävä, joka ihan suoraan kehtasi kysyä, että "oletko vähän kade" kun olivat ostaneet uuden käytetyn auton :laugh:
Muutenkin oli tosi yksinkertainen tapaus ja nykyän ei ollakkaan missään tekemisissä, jutut oli muutenkin sitä luokkaa että hohhoijjaa...

Minua ärsyttää, kun haluan laittaa ja remontoida kotia ihan omaksi iloksi, niin joidenkin naamasta näkee mitä ajattelevat. Remontoimme keittiön, kun kaapin rungot alkoivat lahota. Useimpien kommentit olivat, että miksi, eihän entiset ovetkaan olleet rumat? Ne olivat vihreät, maalatut, ihan siistit, mutta vuodelta -79. Lahot.
Niinpä, kun joku on kehunut "hienoa" keittiötämme, niin olen vaihtanut puheen aihetta, enkä ole kommentoinut asiaa mitenkään.
Lisäksi vaihdoimme auton ilmastoituun, lasten ja koiran takia. Sekin oli hienostelua, vaikka auto on 2000 vuosimallia.
Taulu tv ostettiin, kun entinen hajosi. Ei olisi ollut järkeä ostaa putkitelevisiota, kun saimme tuon alennettuun hintaan.
Ihmiset luulee, että haluan hienostella, mutta enemmän minulle merkitsee tuotteen toimivuus ja hinta laatu suhde.Ajatelkoot muut mitä lystää. Minua ei kiinnosta minkälaisia hankintoja muut tekevät tai ovat tekemättä.
Enemmän kiinnostaa ihmisten kuulumiset, kuin uudet tavarat. Näin myös haluaisin, että muita kiinnostaisi mitä minulle kuuluu, kuin se että onko autossa ilmastointi!

Yhteistyössä