P
Palstanarkki
Vieras
Voe juma teirän kanssa! Määki pistin ny tallennukseen menemään pari jaksoa että näkee mistä täällä palstalla oikein vouhkataan joka päivä monta ketjua! :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noissa ohjelmissa näytetyissä synnytyksissä eniten ihmetyttää se sängyllä makoilu ja odottelu. Sitten synnytys ei edisty ja annetaan kaikki kipulääkkeet sänkyyn ja lopulta sit usein sektioon. Näin siis amerikkalaisohjelmissa.
Suomessa kun synnyttäjää kehotetaan aina liikkumaan ja pystyasentoon: nopeuttaa avautumisvaihetta ja vähentää kipua.
mulla ainakin ollu sängyssä makaaminen ainut vaihtoehto.oon ollu niin kipee etten yksinkertaisesti oo pystyny liikkumaan.kolme kertaa sama koettu.jokainen synnyttäjä ja synnytys on erilainen.ja ihan nopeita on mun synnytykset olleet makoilusta huolimatta.mun mielestä on tosi typerää alkaa arvostelemaan toisten tyyliä synnyttää :headwall:
En arvostele vaan ihmettelin, ettei kehotettu liikkumaan eikä sitä mainittu mitenkään näissä synnytystä edistävänä tekijänä. Toki ymmärrän, että synnyttäjiä on erilaisia, kivun kokeminen ja helpotuskeinotkin erilaisia. Muotoilin tämän ihmettelyni kai huonosti. Ei ollut tarkoitus loukata ketään, ajattelin, että liittyy vain erilaiseen synnytyskulttuuriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:meillä olis voinut valita peilin siihen mutta mä en nyt halunnu kattoo ku värkki venyy...
ja jos mun mies olis puhelimeen vastannu niin olis kyllä kunnian kukko laulanut..
mut kukin tyylillään
siis ihanko tosi suomessa voi peilin kautta nähhä sen koko toimituksen jos haluaa?![]()
kysymys kuuluukin: kuka haluaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noissa ohjelmissa näytetyissä synnytyksissä eniten ihmetyttää se sängyllä makoilu ja odottelu. Sitten synnytys ei edisty ja annetaan kaikki kipulääkkeet sänkyyn ja lopulta sit usein sektioon. Näin siis amerikkalaisohjelmissa.
Suomessa kun synnyttäjää kehotetaan aina liikkumaan ja pystyasentoon: nopeuttaa avautumisvaihetta ja vähentää kipua.
mulla ainakin ollu sängyssä makaaminen ainut vaihtoehto.oon ollu niin kipee etten yksinkertaisesti oo pystyny liikkumaan.kolme kertaa sama koettu.jokainen synnyttäjä ja synnytys on erilainen.ja ihan nopeita on mun synnytykset olleet makoilusta huolimatta.mun mielestä on tosi typerää alkaa arvostelemaan toisten tyyliä synnyttää :headwall:
En arvostele vaan ihmettelin, ettei kehotettu liikkumaan eikä sitä mainittu mitenkään näissä synnytystä edistävänä tekijänä. Toki ymmärrän, että synnyttäjiä on erilaisia, kivun kokeminen ja helpotuskeinotkin erilaisia. Muotoilin tämän ihmettelyni kai huonosti. Ei ollut tarkoitus loukata ketään, ajattelin, että liittyy vain erilaiseen synnytyskulttuuriin.
pitää kans ottaa huomioon että eihän noissa ohjelmissa näytetä läheskään koko synnytystä...meillä ei ole hajuakaan mitä kaikkea siellä salissa on tapahtunu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:Onko tänään jo tullu tuo ohjelma? Mä ainaki katoin että 13.00 tulee neloselta meille tulee vauva? Kerranki kotona päivällä ja nytkö se meni sitten välistä? :/
No hyvä juttu :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:Onko tänään jo tullu tuo ohjelma? Mä ainaki katoin että 13.00 tulee neloselta meille tulee vauva? Kerranki kotona päivällä ja nytkö se meni sitten välistä? :/
Klo 13 se tulee. Seuraavana aamupäivänä tulee uusinta.