tuosta päivähoitoketjusta tuli mieleeni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielenkiinnolla kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mielenkiinnolla kysyn

Vieras
Onko äiti siis huono jos lapset ovat joskus päiväkodissa niin, että toinen vanhemmista on vaikka kotona?

entä sellainen äiti jonka lapset ovat ehkä sen 4-6kertaa vuodessa mummulassa yökylässä?

miten teidän parisuhde voi, jotka, ette ikinä ota aikuisten keskistä aikaa kahdestaan?

me ei ikinä saada omaa aikaa ja voin sanoa, että ei todellakaan tee parisuhteelle hyvää. minä olen niitä ns. tunnollisia äitejä jotka hakevat lapset minuutilleen hoidosta heti työpäivän päätyttyä ja mummoloissa eivät ole koskaan yökylässä tai missään muuallakaan. Raskasta on, mutta kaikkeen tottuu. olen oppinut nauttimaan lasten kanssa shoppailemassa käymisestä, matkustamisesta ja pienistä jutuista. Ollaan ajateltu miehen kanssa, että kai tämä tästä. Muutama vuosi eteen päin ja tilanne on jo aivan toinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mielenkiinnolla kysyn:
Onko äiti siis huono jos lapset ovat joskus päiväkodissa niin, että toinen vanhemmista on vaikka kotona?

entä sellainen äiti jonka lapset ovat ehkä sen 4-6kertaa vuodessa mummulassa yökylässä?

miten teidän parisuhde voi, jotka, ette ikinä ota aikuisten keskistä aikaa kahdestaan?

En minä ole ketään huonoksi vanhemmaksi sanomaan. :)
Kyllä me joskus otetaan kahden keskistä aikaa, toki vähän enemmän haluttaisiin ottaa lisää ja parisuhde voi hyvin.

Meille ainakin on miehen kans tärkeä hengähtää muutaman kerran vuodessa ihan kahden, molemmt on raskaassa työssä ja on kolme alle kouluikäistä lasta.
Toki lomaillaan kesällä 4viikkoa yhdessä ympäri suomea ja tlvella viikko sitten jossakin lapissa,kylpylässä tai etelässä, mutta silti on ihana joskus päästä miehen kanssa kahden vaikka vuorokaudeksi hotellilomalle tai kylpylään tai ihan vaan leffaan.
Meillä kyllä arkikin kukoistaa, eikä parisuhdeongelmia ole, eikä arkikaan tunnu koskaan kovin raskaal´ta, ja luulen, että syy on siinä, että vietetään aikaa myös kahden.

Niinpä, niin ne toiset :( Meillä ei ole ketään jolle lapset voisi viedä yökylään ja mitään maksullista hoitajaa en viitsi vuorokaudeksi tilata ( outo lapsille ja kallista touhua) Mutta me olemme myös asennoituneet, että aikansa kutakin ja nautitaan nyt vaan koko perheen kanssa touhuamisesta :)

Mä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi tietää täysin toisen tilannetta. Näissä jutuissa piilee niin paljon muutakin pinnan alla.

miksei ihmiset voi tyytyä hoitamaan omia asioitaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi tietää täysin toisen tilannetta. Näissä jutuissa piilee niin paljon muutakin pinnan alla.

miksei ihmiset voi tyytyä hoitamaan omia asioitaan :/

Tässä on kiteytettynä mielipiteeni.

Yhteistyössä