Tuosta vauvan kuva ketjusta tuli mieleeni että oletteko huomanneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohtija

Vieras
että pitäisitte söpöinä niitä vauvoja jotka muistuttavat omia lapsianne vauvana? Vai onko ne söpöt vauvat juuri niitä jotka ovat täysin erilaisia kuin omanne?
Esim. onko mielestänne kalju vauva söpö ja omanne on ollut pitkähiuksinen? Tai vastaavasti sitten kalju - saman näköinen?
:)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Itse karsastan läskejä vauvoja todella paljon ja sirot vauvat, kuten omani ovat kaikista ihanimpia.??

Ei hitto mikä ääliö! Minkäs teet jos vauva on pyöreä?Laihdutuskuurilleko se pitäis laittaa?! Apua, mitä idiootteja täältä löytyy...

Itse karsastan läskejä vauvoja todella paljon ja sirot vauvat, kuten omani ovat kaikista ihanimpia.??

Ei vauvat ole läskejä.
Mä en ole huomannut mitään omiin vauvoihin liittyvää, itseasiassa meidän tyttö ei todellakaan ollut kaunis vauva :D
Jotenkin tykkään tummista vauvoista, kuten myös isommista.

Kyllä ne yleensä on vähän suloisempia ne vauvat, jotka omaa lasta ja minua lapsena muistuttavat. Mutta kyllä minä pidän muunkin näköisiä vauvoja söpönä. Ihan jokaikinen vauva ei ole mielestäni täydellinen, mutta kenenkään yksilön kohdalla en mene asiaa myöntämään ;) .

Alkuperäinen kirjoittaja aaaargh:

Ei hitto mikä ääliö! Minkäs teet jos vauva on pyöreä?Laihdutuskuurilleko se pitäis laittaa?! Apua, mitä idiootteja täältä löytyy...

No minä nyt satun karsastamaan pullukkanaamoja muutenkin. Vauvoissa ne on vaan erityisen kamalia. Tämähän on vain minun mielipiteeni kun mielipidettä kysyttiin.:)

Laheskaan kaikki vauvat eivat todellakaan ole sopoja, ihan niinkuin aikuisissakin. Mutta yleensa ihminen on sen verran itsekas etta pitaa niita omia geenejaan jotenkin parempina kuin muita.

Lapseni ei ollut mikään kauhean söpö vauvana. Tai no ehkä vastasyntyneenä kun oli tummaa tukkaa paljon. Mutta jossain vaiheessa alkoi kaljuuntua, pyöristyä ja toinen silmä rähmi paljon ja oli usein turvoksissa, joten kalju läski silmäpuoli.

Sitten vuoden ikäisenä oli söpö, muttei erikoisen kaunis. Nyt hän on koululainen ja onpa nyt aika usein kehuttu kauniiksi. Jopa kauneimmaksi. Tähän en itse ota kantaa.

Mutta kaikki vastasyntyneet ovat aika ihania pikkuisia. Ei niitä voi inhota. En kyllä muutenkaan inhoa tai vihaa ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapseni ei ollut mikään kauhean söpö vauvana. Tai no ehkä vastasyntyneenä kun oli tummaa tukkaa paljon. Mutta jossain vaiheessa alkoi kaljuuntua, pyöristyä ja toinen silmä rähmi paljon ja oli usein turvoksissa, joten kalju läski silmäpuoli.

Sitten vuoden ikäisenä oli söpö, muttei erikoisen kaunis. Nyt hän on koululainen ja onpa nyt aika usein kehuttu kauniiksi. Jopa kauneimmaksi. Tähän en itse ota kantaa.

Mutta kaikki vastasyntyneet ovat aika ihania pikkuisia. Ei niitä voi inhota. En kyllä muutenkaan inhoa tai vihaa ketään.

Harvinaisen rehellinen ja realistinen aiti. Hatun nosto!

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Harvinaisen rehellinen ja realistinen aiti. Hatun nosto!

Noh... kiitos :)

Mun mielestä vauvat on aina ollu "rumia" ja kun sain oman niin olihan se söpö...silloin. nytte kun pian vuosi menny ja kattoo niitä ekoja kuvia nii ihan yhtä "ruma" se oli ku muidenki vauvat.
Ja toi "ruma" ei nyt tarkota sillai rumaa en vaan keksiny sanaa joka kuvastais "ei millään lailla söpö tai muutenkaan ihana tai erityisen näkönen"

Mulla on nyt tämä toinen aivan hurmaava todella pullea pallero ja mikä on suloisempaa kun se niiden makkaroittensa kanssa hymyilee silmät viiruina....:) ekakin oli suloinen, mutta vartalomalli täysin eri...

Kaikki vauvat ovat omalla tavallaan söpöjä, mutta kieltämättä joissain on sitä jotain mikä tekee heistä aivan erityisen suloisia. :heart:

Ja myönnän että pidän erityisen suloisina niitä vauvoja jotka muistuttavat omiani (jotka tietysti ovat omissa silmissäni niitä kaikista söpöinpiä :D). Ja sen lisäksi ihastelen niitä vauvoja joilla on jotain muuten erityisen kauniita piirteitä kuten paksu, upea tukka, suuret ja kauniit silmät, pitkät ja tummat ripset jne.

Alkuperäinen kirjoittaja aaaargh:

No minä nyt satun karsastamaan pullukkanaamoja muutenkin. Vauvoissa ne on vaan erityisen kamalia. Tämähän on vain minun mielipiteeni kun mielipidettä kysyttiin.:)

Kieltämättä sama juttu, mutten voi sanoa että karsastan läskejä..mieleeni ehkä vain ovat enemmän sirot vauvat (kuten omani) kuin kovin pullukat. Mutta kaikki vauvat ovat kuitenkin ihania ja kasvavat ihaniksi lapsiksi! Monesti ihastelen muiden vauvoja kun näen niitä samoja "eleitä" mitä meidänkin pojalla on (ja siis mitä kaikilla vauvoilla on).