Tuotteen ostaminen harrasteryhmään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei polla säteile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei polla säteile

Vieras
Eli jos ollaan ostamassa kallista tuotetta harrasteryhmään missä on 6-7 henkilöä, en muista tarkkaan.
Joku tarjoaa harrastevälineestä vaikka nyt 300e sillä ehdolla,että tuote jää heille jos ja kun harrastus siellä lopetetaan.
Sitten joku tarjoaa 200e kun hän lunastaisi ne itselleen. Loput maksaa ryhmä itse.
^Mitä tämä yllä oleva tarkoittaa? Eli samaa kuin tuo ylimmäinen missä tarjottu 300e tuolla ehdolla vai mitä?

Eli siis ryhmä tarvitsee itelleen kalliin välineen millä harrastusta voi harrastaa/jatkaa.
Yksi taho on lupautunut maksamaan siitä välineestä 300e sillä ehdolla,että sitten kun tämä ryhmä lopettaa harrastamisen siellä paikassa missä nyt on niin se välinen jää heille sinne.

Toinen taho on sanonut näin, tarjoaa siitä 200e kun hän lunastaisi ne itselleen.
Mitä tämä lunastaminen itselleen oikein tarkoittaa?

Ryhmä sitten jakaa tuon loppusumman keskenään maksetavaksi mikä siitä jää

Hankala selittää,mut ymmärsitkö nyt paremmin?

Eka maksaa 300e harrastevälineestä ja muut maksaa loput.
Toka maksatte kaikki yhdessä tuotteen ja kun harraste loppuu niin hän lunastaa sen itselleen tolla 200egellä.
Näin mä ymmärsin voi olla että tulkitsin kuitenkin väärin.

[QUOTE="mä";25860458]Eka maksaa 300e harrastevälineestä ja muut maksaa loput.
Toka maksatte kaikki yhdessä tuotteen ja kun harraste loppuu niin hän lunastaa sen itselleen tolla 200egellä.
Näin mä ymmärsin voi olla että tulkitsin kuitenkin väärin.[/QUOTE]

Tämä nyt kuulostaisi kaikista järkevimmältä :) Itellä löi täysin tyhjää

[QUOTE="mä";25860458]Eka maksaa 300e harrastevälineestä ja muut maksaa loput.
Näin mä ymmärsin voi olla että tulkitsin kuitenkin väärin.[/QUOTE]

Näin minäkin ymmärsin, kun lopulta ylipäätään ymmärsin :D

Yhteistyössä