tupakka ja imetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Nyt saa haukkua sitten ihan urakalla...

Vauva 3kk vanha ja sorruin polttamaan. :( Koko raskausajan olin ilman, mutta nyt tapahtui elämässä jotain verran kamalaa ja niinhän siinä sitten kävi, että kioskille vei matkani ja aski suhahti taskuun. Tupakkaa menee 2-4 päivässä ja imetän edelleen. Pumppaan maitoa niin, että saan "hätätapauksessa" annettua pullosta, jos vauva haluaakin syödä jo pian tupakan jälkeen. Yritän pitää vähintään 2,5h tauon tupakan ja imetyksen välillä, mielellään 4h. Vituttaa ja nolottaa! Kuinka tyhmä ihminen onkaan... :( Jotenkin en vaan nyt tässä tilanteessa tunnu löytävän niitä voimia lopettamiseen.

Jossain ohjeissa sanotaan, että 2,5h olis suurin osa nikotiinista poistunut äidinmaidosta.

Kävin silppuamassa loput tupakat roskikseen... Niin pieneksi silpuksi, ettei niistä enää jäänyt mitään jäljelle. Onneksi en pääse ilman vauvaa kauppaan lähipäivinä ja häpeä on niin suuri, etten kehtaa vaunuineni tupakkia mennä hakemaan... Toivottavasti se estää aikeeni. Syön sitten suklaata suruuni...

Haiset tupakalle, vaatteesi haisee, asuntosi haisee, hiuksesi haisee tupakalle. Jätät vauvan yksin tupakoinnin ajaksi?

Vaikka elämässä tapahtuisi mitä kamaluuksia ja järkytyksiä niin ne ovat huono tekosyy sille että polttaa tupakkaa. Ajattele pientä lastasi. Lopeta tupakointi hänen takia.

soitappa huomenna neuvolaan ja juttele terkan kans asiasta. Täällä nämä äiti täydelliset saa sulle vaan entistä paskemman Olon.. Tai kato ens hätään imetystuki-sivulta mitä siellä sanotaan.

Lopeta imetys jos poltat, niin minäkin tein. Sorruin tupakkaan ja koukkuun jäin, mutta mulla ei muutenkaan ollut kaikki ihan kunnossa pään sisällä silloin. Vauvat kasvaa myös pullomaidolla. :)

Tarkoitus olikin saada ittelleni tarpeeksi paska fiilis ja iskostaa päähäni ne kaikki muutkin tupakoinnin haitat... Ei kamalasti auta neuvolatätien "no jos noin vähän poltat, niin et sä vielä lastasi niin pahasti vahingoita ym.". Mä haluun paskan olon, enkä mitään pään silittelyä. Mä tiedän, että tupakointi on väärin joka tilanteessa ja edes omani ei sitä oikeuta...

Yhteistyössä