Tupakoidaanko teillä?

en polta, mies ollut vuoden polttamatta myös, sai lopetettua juurikin sähkötupakan avulla. ja mun mies kuulu niihin joista en ois oikeasti ikinä uskonut että pystyy lopettamaan :)

Mies käyttää nuuskaa. Aiemmin poltti, mutta omasta toiveestani siirtyi nuuskaan sillä sen voi huomaamattomammin laittaa eikä haise. Tokihan on omat vaivansa siinäkin... En siis halua että lapsemme saa mitään vaikutteita. Toivon että pääsisi joskus sitäkin eroon, nyt kuulemma ei yritäkään sillä työ on niin stressaavaa (yrittäjä).

Ei polteta kumpikaan, en minä eikä mies.

Viihteellä tosin muutama tupakka kuluu, mutta ei koskaan muuten. Poltin todella paljon ennen raskautta. Raskauteen loppui tupakointi ja lapsi on jo 6 vee. En koskaan aloita uudelleen. Mieskin poltti nuorena, mutta on ollut vuosikaudet savuton.

Tupakointi on alkanut ällöttää mua tosi paljon ja jotenkin en edes kehtaisi polttaa enää selvinpäin.

Ollaan molemmat oltu kohta puoliin puoli vuotta tupakoimatta, poltettiin yli kymmenen vuotta ja kerrasta poikki tekniikalla mentiin.

Huomasin itsestäni (vaikka ikää alle 30) jo tupakan vaikutukset mm. ihoon ja turhamaisuus oli itselleni yksi iso syy lopettamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tupakka = varma syöpä?;25848271:
Kyllä sen syövän voi saada ilman tupakointiakin, mun vanhemmat eivät kumpikaan ole koskaan polttaneet ja isä kuoli metastasoituneeseen munuaissyöpään, äiti sai vähän aikaa sitten kolmannen syöpädiagnoosin. Enemmän mua huolettaisi COPD eli keuhkoahtaumatauti.

mun isoisä poltanut 90v melkein, vahva venäläistä tupakka, ei kuollut ainakaan syöpään

Yhteistyössä