Tupakoinnin lopettajat! - Kokemuksia uusista Nicopass -imeskelutableteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak ei muistanu kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heavyfreak ei muistanu kirjautua

Vieras
Mä oon monesti yrittänyt lopettaa mutta en olen onnistunut. Raskausajan olin polttamatta mutta sit ratkesin.. Ja nyt haluaisin kovasti eroon!

Laastareita oon kokeillu, ne 24 h laastarit toimis mutta ne vie yöunet totaalisesti. Ne pienet kielen alle laitettavat tabletit polttaa kielenaluksen rikki ja oksettaa. Purkka oksettaa.

Onko kukaan testannu noita Nicopass -imeskelytabletteja? Toimiko teillä? Ajattelin tänään käydä ostamassa niitä pienen paketin ja testata..

Ja ne, joilla ei oo muuta sanottavaa kuin että lopetat vaan ja sillä selvä, ilman mitään tabletteja, niin voitte jättää viestinne lähettämättä. Ei ole minulle valitettavasti ihan niin yksinkertaista.

Noista Nicopasseista mulla ei oo kokemusta, mutta Nicotinellin imeskelytableteista on kyllä. Ja mulla ne jeesas kyllä ja pidinkin niistä...ja siis... silloin tällöin edelleen ratkean :ashamed: ei oo helppoa, kai tää kestää koko elämän tää taistelu :/

Joo, jotenki pitäs sen ekan kahden viikon yli päästä... Mulla on aiemmissa yrityksissä tullut myös jatkuva migreeni mutta nyt kun oon siihenkin kunnon lääkkeet saanu niin vois taas yrittää ku tietää et siihen jyskytykseen saa avun..

Kyllähän se varmasti sellasta loppuelämän taistelua on mutta kunhan nyt alkuun pääsis.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Noista en tiedä mitä kysyit, mut vieläköhän niitä inhalaattoreita saa? Jos ne kävis sulle.
Tsemppiä!

Mä en siks oo niitä edes testannu ku oon kuullu et niistä tulee tosi herkästi pahoinvointia ja mulle sitä tulee tosi helposti näistä.

Ehkä mä kokeilen sitä jos ei noi tabut pelaa.. tuntuu olevan epätoivosta hommaa. :snotty:

Mut kiitos tsempeistä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
http://www.nicorette.fi/

Tuolta löytyy se inhalaattori jos ei ole tuttu.
Nicorettella näyttää myös olevan sellanen tukiohjelma, ilmanen.

Kiitos, tuo oli hyvä linkki!

Tollanen tukiohjelmaki voi olla ihan kiva! Kaikki keinot vaan käyttöön. Tonne vois sit mennä jos tuntuu et pää levee..

Samoten ku mä aattelin kirjottaa listan et miksi mun EI pitäs polttaa! Vaikka eipä sitä tartte ku tuota tyttöö kattoo niin siinäkin on syytä kerrakseen! Mutta ihan ittensäkin takia pitäs lopettaa.

Nyt on paketti Nicopass -tabletteja ostettuna. Tarkotus olis käryytellä vielä tää loppupäivä ja sit huomen aamulla lopettaa kokonaisesta päivästä.. Saas nähä kuin muijan käy.. :ashamed:

Yhteistyössä