Tupakoinnista, onko muilla "tupakka-allergiaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kutku

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 145
0
36
Tuli mieleen ku oli tupakasta alotus (jota en kyllä jaksanu lukea). Mä oon jo mooooooonta vuotta ollu sitä mieltä, että mä en kestä tupakan hajua YHTÄÄN. Jossain karaokea laulamassaki on ollu aina vaikeeta ja niissähän paikoissa tupakan savua riittää.

Ja nyt sitten oli yks tuttu 6 yötä meillä, joka poltti. Ja mä en ollu tupakalla mukana, mutta joka kerta kun tuli sisälle, niin mulla alkoi käydä kurkkuun. Koko melkeen viikon mulla oli kurkku kipeenä ja kun keskiviikkona lähti, niin torstaina kurkkukipu alkoi olla jo poissa.

Aiemmin miehen kans ku alettiin seurusteleen, niin nähtiin vain v.loppuisin. Ja mä olin aina sen jälkeen monta päivää kurkkukivussa, ku mies poltti. Ja ehkä tuli vähän pussattua sitten :whistle:

Ja aina ku menen johonkin paikkaan, jossa on tupakoitsija niin heti sattuu kurkkuun, vaikka toinen ei vieressä polttaskaan vaan tulis tupakalta ja istus olkkarin toiseen päähän.

Oikeesti tää tympiikin, kun aina saa kurkkunsa kipeeksi ja käheeksi... :headwall: Ja ihmiset luulee, että mä teeskentelen vaan. Mutta mulle tuo tupakan haju on pahinta mitä tiedän tuolle kurkulle.

Yhteistyössä