Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kysyppäs uudestaan tota vaikka neuvolasta.Ikävä kyllä asia on niin että imetyksen edut ovat suuremmat tupakoitaessakin!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 07:44 haisu kirjoitti:Jos tupakoi, ei imetyksestä ole hyötyä, sillä tupakoinnin haitat ovat silloin suuremmat kuin imetyksen hyödyt. Synnärillä oli kaverilleni sanottu että ainaki kolme tuntia pitää olla polttamatta ennen kuin imettää. Lopeta siis. Raskausaikana tupakointi pitäisi tehdä laittomaksi. Lopetin itse hati, kun plussasin. Eikä ollu edes vaikeaa, vaikka poltin noin 40 tupakkaa päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 15:49 Nurse Betty kirjoitti:Pidin itse tiukasti kiinni siitä etten polttanu raskauden aikana, enkä imetyksen aikanakaan. Yksi kaveri sitä vastoin röyhytteli oikein kunnolla raskauden ajan ja keskonenhan sieltä sitte tuli ja koliikki myös. Imettämisestä ei tullu mitää, vauva varmaan vaistos "pahan" maidon...
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 15:49 Nurse Betty kirjoitti:Pidin itse tiukasti kiinni siitä etten polttanu raskauden aikana, enkä imetyksen aikanakaan. Yksi kaveri sitä vastoin röyhytteli oikein kunnolla raskauden ajan ja keskonenhan sieltä sitte tuli ja koliikki myös. Imettämisestä ei tullu mitää, vauva varmaan vaistos "pahan" maidon...
Kysyppäs itte.Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 14:55 mammi-83 kirjoitti:\kysyppäs uudestaan tota vaikka neuvolasta.Ikävä kyllä asia on niin että imetyksen edut ovat suuremmat tupakoitaessakin!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 07:44 haisu kirjoitti:Jos tupakoi, ei imetyksestä ole hyötyä, sillä tupakoinnin haitat ovat silloin suuremmat kuin imetyksen hyödyt. Synnärillä oli kaverilleni sanottu että ainaki kolme tuntia pitää olla polttamatta ennen kuin imettää. Lopeta siis. Raskausaikana tupakointi pitäisi tehdä laittomaksi. Lopetin itse hati, kun plussasin. Eikä ollu edes vaikeaa, vaikka poltin noin 40 tupakkaa päivässä.
Eipä tartte enää kysellä =) ,mutta sinun kannattaa ennenkun alat kertomaan omia juttujasi totuutena.Tupakointi ei ole terveellistä eikä hyväksi kenellekkään varsiinkaan raskaana-olevalle tai imettävälle mutta imetyksen edut ovat suuremmat silti kuin haitat!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 13:43 Haisu harmaantuu kirjoitti:\Kysyppäs itte.Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 14:55 mammi-83 kirjoitti:\kysyppäs uudestaan tota vaikka neuvolasta.Ikävä kyllä asia on niin että imetyksen edut ovat suuremmat tupakoitaessakin!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 07:44 haisu kirjoitti:Jos tupakoi, ei imetyksestä ole hyötyä, sillä tupakoinnin haitat ovat silloin suuremmat kuin imetyksen hyödyt. Synnärillä oli kaverilleni sanottu että ainaki kolme tuntia pitää olla polttamatta ennen kuin imettää. Lopeta siis. Raskausaikana tupakointi pitäisi tehdä laittomaksi. Lopetin itse hati, kun plussasin. Eikä ollu edes vaikeaa, vaikka poltin noin 40 tupakkaa päivässä.