Tupakointi ja mieliala!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsy

Vieras
Voiko olla, että kun olen muutaman päivän polttamatta niin mieliala laskee ja tulen niin kärttyisäksi, että ei kyllä kukaan kestä mua enkä mä itteeni.

Oon aina polttanu enemmän ja vähemmän satunnaisesti tupakkaa.
Ja välillä menee viikkojakin ilman ja yleensä poltan vaan seurassa missä poltetaan.
Nyt olin ystäväni kanssa joka päivä tekemisissä aina viime maanantaíhin asti n. viikon verran siis ja silloin sit polttelin.
Nyt eilen ja tänään oon ihan helvetin kiukkunen, huudan lapsillekkin ja pinna palaa.
Mieli ei tietoisesti ainakaan tee mieli tupakkaa, en ajattele sitä.
Eikä myöskään maistunu hyvältä kun äsken sit poltin.
Olin jo menossa seinän läpi kun suututti niin ja tuntui et otsasuonet puskee läpi nahan kun huudan niin kovaa.

Päätin mennä tupakalle, että rauhottusin.
Saa nähdä et auttoko.
Et voiko olla et oon enemmän kiinni siinä kuin luulenkaan. Ja yhtään ei tehny nytkään tupakkaa mieli ja paha maku jäi suuhun.

Ja ei nyt tartte tulla kertomaan et lopeta tupakointi,
tiedän se olis viisainta toki.
Mut jäin miettimään et voiko olla niin riippuvainen vaikkei edes ajattele tupakkaa saati tee mieli jos vaikka näkee kaupanpihalla jonkun polttavan?

Tupakointi vaikuttaa toisille niin vahvasti mielialaan, että voi oikeasti masentua. Yksi ystäväni oli ihan kunnon ketjupolttaja parikymmentä vuotta ja kun lopetti, niin se otti niin koville että masentui. Onneksi pääsi siitä yli ja nyt elelee ihan normaalia elämää.

Yhteistyössä