S
surku
Vieras
sain tietää raskaudesta vasta rv 17 (söin minipillereitä) ja siihen asti poltin tupakkaa n. 10 päivässä. tupakka jäi tietysti heti pois mutta nyt mietin tuota tämän päivän hesarin juttua: jos on tupakoinut raskausaikana ei lasta pitäisi nukuttaa perhepedissä ekaan puoleen vuoteen. täysimetän ja lapsi on nyt 2kk ja nukkunut perhepedissä. pitäisikö minun siirtää vauva omaan sänkyynsä nukkumaan?