Unohtui tuohon vielä laittaa että
Naistenklinikka on missä synnytän.
Viikkoja täällä on 17+1 maha kasvaa huimaa vauhtia, ja alkuun oli rv 6-15 pahoinvointia ja oksentelua, kun pahoinvointi jäi pois niin oli migreeniä ja kovaa päänsärkyä, ja särky on jatkunut pienempänä melkein päivittäin. Sitten on ollut myös kovaa väsymystä ja huimausta... Eli paljon kaikkia oireita, mutta ollut myös pari mukavaakin päivää seassa kun on ollut hyvä olo

Pieniä liikkeitä olen jo tuntenut kutinaa, ja harvasia potkun tyylisiä tuntemuksia.
Olimme varhaisultrassa rv7 tienoilla, ja siellä näkyi vain yksi kaveri, ja sitten nt-ultrassa näkyikin kaksi! Ja oli aikamoinen shokki! Mutta parin päivän sulattelun jälkeen sisäistimme asian ja sitten olemme positiivisin mielin ajatelleet tätä "erikois raskautta"

On mukavaa kun on ultria parin viikon välein, niin pysyy itsekkin ajan tasalla! Odotamme että saisi tietää sukupuolet, mutta pitää vielä pari viikkoa odotella.
Olen pienikokoinen, ja tuntuu jo nytten välillä että maha "räjähtäisi" kun on niin pullolla, heti alusta asti niin normaalit housut painoivat, ja pitänyt vaihtaa legginseihin/mammahousuihin.
Minulla oli toissailtana/eilen jonkinlainen mahapöpö, ja tuli oksenneltua :/ Ja pelkkiä nesteitä vain sain alas päivän mittaan, onneksi tänään on jo kiinteä ruoka vähäsen maistunut.
Hieman olen ollut mietteliäs kun olen viimeksi joulukuun puolella käynyt neuvolassa, mutta onneksi on tulevana keskiviikkona neuvola aika. Ultrassa on sitten käyty pari kertaakin jo ja seuraava taas ensi viikolla. Kun ensimmäinen raskaus, niin kaikki asiat ovat niin uusia ja ihmeellisiä, ja olisi mukava saada paljon tukea neuvolasta.